Skanke Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2008 Kan man inte bara googla svaren då? eller hur fungerar det? Jo om man är idiot, det går även på tid så man får googla rätt fort... Citera
Black_Jim Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Hehe okej, jag uppfattade nedanstående som att man får frågorna i ett mail och har 2 dagar på sej att svara. Då hade nog även jag hunnit googla svaren... Du får ett epostmedeland i din epostbrevlåda när det är dax för match. Sedan har du två(2) dagar på dig att svara på frågorna. Citera
Fudge Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Klickade på länken och startade matchen, svarade på första frågan och tänkte inte mer på det, läste igenom de andra mailen, när jag skulle börja igen så var min tid ue. GG WP Där hade du tur Hampulito! Riggat som vanlig till din fördel.. Citera
Kape Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Klickade på länken och startade matchen, svarade på första frågan och tänkte inte mer på det, läste igenom de andra mailen, när jag skulle börja igen så var min tid ue. GG WP Där hade du tur Hampulito! Riggat som vanlig till din fördel.. Jag gjorde samma upptäckt i nån tidigare cup! Det kändes ju som logiskt att när man svarat så stannar klockan så att man kan fylla på kaffe men när jag kom tillbaka så stod man där med maxtid och 2 svar... PS Det borde väl för f-n räcka om man kan refrängen på Öppna landskap och Born in the USA? Skumma verser ur låtar man aldrig hört var inte min grej. Citera
Skanke Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Jag gjorde frågorna inatt och min tid gick ut fast jag satt och gjorde skiten direkt. Ökade på tiden lite efter det, tror jag var sågottsom först så ni andra fick lika lång tid,,,,, Citera
duoflow Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Detta blev en inlärningsomgång för mig. Det gäller ju verkligen att vara snabb. Vad är den där repitionsomgången till för? Citera
Skanke Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Detta blev en inlärningsomgång för mig. Det gäller ju verkligen att vara snabb. Vad är den där repitionsomgången till för? Bara om man vill gå igenom frågorna och kolla rätt svar med komentarer. Man trycker ju så fort man kan på nästa... Citera
eurythmech Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Borde jag ha fått ett mail? Citera
Skanke Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Borde jag ha fått ett mail? Nej jag tog bort dig... Citera
eurythmech Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Men allvarligt, jag har inte fått något mail. Tänkte att det kan vara så att jag står över första omgången pga udda antal deltagare, men jag ser inte cupen bland "egna tävlingar" heller... Citera
ulaf Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 UGYOIUNUBGEVHNEV Jag vann! Och jag tappa bort titeln på första låten tom! Citera
Skanke Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Men allvarligt, jag har inte fått något mail. Tänkte att det kan vara så att jag står över första omgången pga udda antal deltagare, men jag ser inte cupen bland "egna tävlingar" heller... Du finns med i sista gruppen och stod över första omgången.... Citera
thestonk Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Du är udda i din grupp eury. Hmm. Eller jag menar: Ni är tre i din grupp och de två andra möttes denna omgång. Citera
FreePlopp Postad 7 Februari , 2008 Rapport Postad 7 Februari , 2008 Faen vad gutt att du tog med en "Billie the Vision & TD's"-fråga, Skanke. Tiden tog dock slut innan jag skulle svara på den... Citera
Skanke Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2008 Då det går tokfort med cuper och det finns många musikämnen kör vi en omgång till tycker jag. Jag startade om med samma deltagare vill man inte vara med skiter man helt enkelt i att svara. Nya anmälningar går nog att göra på länken nedan. MUSIKcup Citera
devalanteriel Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Puckospel. --- Ditt svar david nesta marley Rätt svar David Fråga: Tillsammans med Rita fick Bob 5 barn. Det äldsta av dessa kallas Ziggy Marley eftersom han var stor fan av David Bowie(Ziggy Stardust). Vad är Ziggys riktiga namn? Citera
SouthEast Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Puckospel. --- Ditt svar david nesta marley Rätt svar David Fråga: Tillsammans med Rita fick Bob 5 barn. Det äldsta av dessa kallas Ziggy Marley eftersom han var stor fan av David Bowie(Ziggy Stardust). Vad är Ziggys riktiga namn? Svara på frågan. Vad är Ziggys riktiga namn? Frågan var ju inte! Vad är Ziggy Marleys riktiga namn. Citera
Recommended Posts