Gå till innehåll

Heybonus reloadbonus max 2500$ (100%), 6 vip points per $


ponttuss

Recommended Posts

Heybonus up to 2500$ and only 6 vip points per $

 

The best deposit and reload bonus on the market are here. The bonus is eligible for both new and existing heypoker players.

 

100% bonus up to 2500$

 

The rules are simple:

You choose an amount you want to deposit and then you have 30 days to clear the whole bonus and only 6x the amount in vip point are required.

 

Example: Make a deposit of 1000$ and as soon as you have earned 6000 vip point the bonus will automatically be deposited into your account.

 

To be eligible for the bonus you have to earn the full amount in vip points.

 

Deposit code: heymax (important)

 

Use this link below to see how you earn vip points.

http://heypoker.com/v2/?page=0&page=99

 

*This offer is not available for players with ongoing bonus promotions

 

 

 

*Ska ju stå heypoker i rubriken, men det kanske alla förstår ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

måntro om man hinner köra in $1000 i bonus om man kör SNG $10+1 10-manna.

Jag spelar ju inte varje dag och när jag spelar blir det cirka 2h per dag. kring 10h per vecka kanske.2-4 bord åt gången. 5PP per game. Tror att jag borde fixa 1000$, men om jag vet att jag mest troligen kan fixa mer så vill jag ju maxa .

 

Eftersom jag inte lirat SNGs så mycket på sistone, vad tror ni andra att man hinner lira på cirka 2h om man kör 4 bord, vilket jag lär göra. (Eftersom bonusen är bäst för turnerings och SNG spelare så kommer jag att satsa på det när jag ändå lirar CG på så låg nivå att det inte ens är någon idé att börja försöka lira in stor bonus på det)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måntro om man hinner köra in $1000 i bonus om man kör SNG $10+1 10-manna.

Jag spelar ju inte varje dag och när jag spelar blir det cirka 2h per dag. kring 10h per vecka kanske.2-4 bord åt gången. 5PP per game. Tror att jag borde fixa 1000$, men om jag vet att jag mest troligen kan fixa mer så vill jag ju maxa .

 

Eftersom jag inte lirat SNGs så mycket på sistone, vad tror ni andra att man hinner lira på cirka 2h om man kör 4 bord, vilket jag lär göra. (Eftersom bonusen är bäst för turnerings och SNG spelare så kommer jag att satsa på det när jag ändå lirar CG på så låg nivå att det inte ens är någon idé att börja försöka lira in stor bonus på det)

 

Skall du cleara 1000 dollar på 10+1 så måste du köra i snitt 40 sit & go VARJE dag i alla 30 dagar. Kan nog bli lite knepigt om du kör 2 timmar per dag. Tror jag iallfall. Håller på att cleara en annan ongamebonus just nu, fast på 5+0,5 och jag kör shorthanded(mestadels turbo). Har spelat i snitt 24 om dagen nu i en vecka och det handlar väl om iallfall 2 timmars spel om dagen, MINST

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så var det dags för den obligatoriska frågan: Skattefritt? Någon som har något hum? Likvärdigt med betsson/best?

 

Jag har för mig att de ska ses som skattefria numera... Inga konkreta "bevis" för detta...Informativt va :)

 

Vad baserar du detta på?

 

Har också svårt att tro att de ska ge shop på en 6X bonus! Då backar de väl? Luktar lite Expekt om det här :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror nog att man får både poäng och bonus.

Känns jäkligt intressant, det här. Den stora frågan är hur mycket man törs pynta in, som sagt. Har ingen direkt koll på vad man kan klara av (som heltidsarbetare).

 

Testade nyss att lira 4 bord samtidigt på Betsson (där jag hade lite stålar), NL25 i 20 minuter. Det blev 7 poäng.

Så 8 st bord (på denna nivå) borde per timme ge drygt 40 poäng.

Känns som max $500 för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror nog att man får både poäng och bonus.

Känns jäkligt intressant, det här. Den stora frågan är hur mycket man törs pynta in, som sagt. Har ingen direkt koll på vad man kan klara av (som heltidsarbetare).

 

Testade nyss att lira 4 bord samtidigt på Betsson (där jag hade lite stålar), NL25 i 20 minuter. Det blev 7 poäng.

Så 8 st bord (på denna nivå) borde per timme ge drygt 40 poäng.

Känns som max $500 för mig...

 

Kör du $11 sng turbo har du på samma tid samma antal bord 80 poäng....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sålänge dom inte skrivit någonstans att man inte ska få vip så utgår iaf jag att man får. Sen ang matten så räknar dom förmodligen på lång sikt och inte bara över bonusen. Så om dom skulle gå säg +-0 på dig som spelare över bonusen kanske du stannar kvar där i 2år sen, vilket leder till stor vinst för dom. Men vad vet jag... Som Djens sa så har jag mailat och frågat, men som vanligt är svaren allt annat än snabba...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör du $11 sng turbo har du på samma tid samma antal bord 80 poäng....

 

OK, tack för tipset. Testade med 5 st av denna sort och blev utdragen som favorit i varende en :-)

A med högre kicker i 3 av fallen...folk spelar ju som krattor..hmmm...

 

Blir nog istället att testa FL 1/2 samt NL 100 med mini-inköp :-)

Måste snitta 80 poäng om dagen nu, fick ihop 55 igår. Känns som om jag tog mig vatten över huvudet...får nog bli några sena nätter när familjen sover :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...