AnteSvante Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Vore trevligt att träffa lite andra PF-folk på båten:-) Varför inte en (eller ett par) öl i baren när vi kommer på? Citera
freso Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Jag ska med, kommer ha en fin egentryckt t-shirt. Citera
Ashyman Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Blir nog svårt. Alla ska väl bära Expekt t-shirts? Citera
freso Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Vet inte, men man kan misstänka det. Men kanske bara under turneringen isf. För de kan ju inte tvinga en att bära deras hela tiden? Citera
AnteSvante Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2008 Annars skulle jag kunna styra tröjor med valfritt tryck.. Polaren jobbar på tryckeri, vore rätt kul grej att göra. Citera
kraclob Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Annars skulle jag kunna styra tröjor med valfritt tryck..Polaren jobbar på tryckeri, vore rätt kul grej att göra. Vore ganska kul faktiskt. Försöka ta reda på vilken hytt man kommer att få och trycka upp "Hytt nr xxx Det är där det händer" Just ja, jag ska med också. Citera
AnteSvante Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2008 Vore ganska kul faktiskt. Försöka ta reda på vilken hytt man kommer att få och trycka upp "Hytt nr xxx Det är där det händer" Just ja, jag ska med också. Haha pimpin! Citera
kraclob Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Haha pimpin! Vore väldigt praktiskt också om man råkar decka någonstans Citera
AnteSvante Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2008 Vore väldigt praktiskt också om man råkar decka någonstans Inte för mig.. Då kommer det ngn polsk vakt som släpar in dig när jag slaggar... Citera
bentus Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Självklart ska man med. Vore trevligt att se vilka alla PF'arna är. Citera
inho Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 im in , och om det är någon som vet någon mer som vill med så PMA mig , jag står nämnligen med 2 paket! haha Citera
kraclob Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 im in , och om det är någon som vet någon mer som vill med så PMA mig , jag står nämnligen med 2 paket! haha WP. Pmar min msn till dig kanske vet en som är sugen på en plats... Citera
nolll Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Jag ska med. Iofs inte så många som vet vem jag är, men jag spelade i pokerroomkläder på paf/poker.se-kryssningen i höstas. Ska bli riktigt kul! Citera
Zumsar Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Även jag ska med om jag lyckas köpa in mig så sent som imorgon, någon som har koll på om den möjligheten finns eller är det fullsatt/för sent? Är det dubbelhytter, kan man be att få dela hytt med en viss polare? Behövs pass? Kommer AnteSvante anta min utmaning i ölhävning om vi båda bustar i första handen? Citera
Pokerfejset Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Blir nog svårt. Alla ska väl bära Expekt t-shirts? Wtf, vi har ju skaffat t-shirts. Olika southpark-porträtt med nicket under. >p Ska med. Citera
tågrånarn Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 jag o bumbi ska med.. enklaste sättet att känna igen oss är väl att vi packar skor som brudar.. 2dygn borde vara lika med 6-7par. btw, inte fan kan det menas allvar med att vi ska SPELA i en hemsk reklam-skjorta? vem ska reklamen vara för lixom?, icke-expektare kommer ju aldrig se det ändå .. Citera
AnteSvante Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2008 Även jag ska med om jag lyckas köpa in mig så sent som imorgon, någon som har koll på om den möjligheten finns eller är det fullsatt/för sent? Är det dubbelhytter, kan man be att få dela hytt med en viss polare? Behövs pass? Kommer AnteSvante anta min utmaning i ölhävning om vi båda bustar i första handen? Kan bli svårt med biljett.. men kolla du. Ja du kan dela hytt. Ja pass behövs. Självklart gör jag det! En varning bara, jag bra på ölhävning;-) Citera
AnteSvante Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2008 Btw, någon som vill att jag ska styra t-hirts med ngt skönt tryck? Kom med förslag om så är fallet. Citera
kraclob Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Btw, någon som vill att jag ska styra t-hirts med ngt skönt tryck? Kom med förslag om så är fallet. Jag vill fan ha en T-shirt där det står: "Bad players call, I float!" Citera
AnteSvante Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2008 Jag vill fan ha en T-shirt där det står: "Bad players call, I float!" Hehe ska försöka styra det:-) Mer? Citera
marcusl Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 jag och en polare åker /Frukost på SvS Citera
77luck Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Tack vare Kraclob så åker jag också. Citera
kronas Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 btw, inte fan kan det menas allvar med att vi ska SPELA i en hemsk reklam-skjorta? vem ska reklamen vara för lixom?, icke-expektare kommer ju aldrig se det ändå .. haha. Vet inte varför, men skulle kunna gissa på de är för att vi kommer synas på foto som publiceras på lite olika ställen och då är det klart att de vill få din del av kakan. Kanske ska de fungera som de kepsarna man hade i första klass, så de kan hitta oss när vi springer runt i Gedansk =). Givetvis ska jag med på kryssningen och är grymmt taggad då det nu är 10 dagar kvar. Citera
Zumsar Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Hoppsan, trodde att det här var PAFs kryssning när jag skrev förut. På den här ska jag självklart med, brorsan hänger på också. Antesvante, jag är kass på ölhävning, så jag satsar på att hålla mig kvar åtminstone första handen. Citera
Recommended Posts