Gå till innehåll

Expeks kryssning. Vilka från PF ska med?


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Även jag ska med om jag lyckas köpa in mig så sent som imorgon, någon som har koll på om den möjligheten finns eller är det fullsatt/för sent?

 

Är det dubbelhytter, kan man be att få dela hytt med en viss polare?

 

Behövs pass?

 

Kommer AnteSvante anta min utmaning i ölhävning om vi båda bustar i första handen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag ska med om jag lyckas köpa in mig så sent som imorgon, någon som har koll på om den möjligheten finns eller är det fullsatt/för sent?

 

Är det dubbelhytter, kan man be att få dela hytt med en viss polare?

 

Behövs pass?

 

Kommer AnteSvante anta min utmaning i ölhävning om vi båda bustar i första handen?

 

Kan bli svårt med biljett.. men kolla du.

 

Ja du kan dela hytt.

 

Ja pass behövs.

 

Självklart gör jag det! En varning bara, jag bra på ölhävning;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw, inte fan kan det menas allvar med att vi ska SPELA i en hemsk reklam-skjorta? vem ska reklamen vara för lixom?, icke-expektare kommer ju aldrig se det ändå :-P..

 

haha. Vet inte varför, men skulle kunna gissa på de är för att vi kommer synas på foto som publiceras på lite olika ställen och då är det klart att de vill få din del av kakan. Kanske ska de fungera som de kepsarna man hade i första klass, så de kan hitta oss när vi springer runt i Gedansk =).

Givetvis ska jag med på kryssningen och är grymmt taggad då det nu är 10 dagar kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...