TotalFarsa Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Äh, tycker iofs Janne är rätt cool å provocerande. Är han korrupt?Morsan var med i hanses program en gång i tiden. Han kunde inte klämma dit henne på ett endaste fel eller citat så han utelämnade hennes del helt, trots att hennes redogörelse förklarade det mesta som journalisterna försökte gräva fram. Så ja, Janne skiter fullkomligt i den enskilda personen och går enbart på att köra en story oavsett om den är rätt eller fel. /Hyser ett stort agg mot denna avskrädeshög till människa Citera
AdslVerbe Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 Morsan var med i hanses program en gång i tiden. Han kunde inte klämma dit henne på ett endaste fel eller citat så han utelämnade hennes del helt, trots att hennes redogörelse förklarade det mesta som journalisterna försökte gräva fram. Så ja, Janne skiter fullkomligt i den enskilda personen och går enbart på att köra en story oavsett om den är rätt eller fel. /Hyser ett stort agg mot denna avskrädeshög till människa OK. Där ser man. Citera
hubbahubba Postad 2 Februari , 2008 Rapport Postad 2 Februari , 2008 ja, ytterligare en säkerhetsåtgärd vore kanske att klä pokerrummets väggar med aluminiumfolie så inte grannarna ser era hålkort, http://en.wikipedia.org/wiki/Van_Eck_phreaking Foliehatt på så att motståndarna inte vet att du tänker syna alla bluffar! Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Är det detta som Kalla Fakta handlar om ikväll så är det ju verkligen inga nyheter. Citera
AdslVerbe Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Är det detta som Kalla Fakta handlar om ikväll så är det ju verkligen inga nyheter. Det var väl flera år sedan? Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Det var väl flera år sedan?Jo, det är ju det som är det konstiga i kråksvängen. Men Expressen lär ju ha fått uppgifter om vad kvällens Kalla Fakta ska handla om och gjort denna artikel efter det. Som sagt, tror inte att kvällens program ens kommer att bli en *blip* på någons radar. Citera
Hemdhes Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 såg nu på nyheterna.. vilket skämt alltså.. Johan: "efter att jag förlorat 20 dagar i rad..." dags att byta HU motståndare? Citera
Peder Månsson Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Jag var inbjuden att delta, men tvingades tyvärr tacka nej. Det jag fick presenterat för mig handlade om säkerhet och plundrade konton, inte trojaner eller annat fusk. Citera
nldeuce Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 såg nu på nyheterna.. vilket skämt alltså.. Johan: "efter att jag förlorat 20 dagar i rad..." dags att byta HU motståndare? play for rolls? anyday mot den nissen. bra med argument man får här förresten nu gäller det bara att lugna ner de hysteriska polarna så att de kan spread the word Citera
Pold Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Jag var inbjuden att delta, men tvingades tyvärr tacka nej. Det jag fick presenterat för mig handlade om säkerhet och plundrade konton, inte trojaner eller annat fusk. kommer någon annan från swepof vara med? Citera
Nidson Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Än har det ju inte kommit fram något chockerande what so ever. Citera
Hemdhes Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 bra debatt det var..lol fruktansvärt dåligt program rakt igenom Citera
Gahlster Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 På västfronten intet nytt, typ. Spännande att de inte direkt informerade om de enklaste sätten att öka sin trygghet. Fast det finns det väl ganska naturliga skäl till. Sen förstår jag inte hur naiva folk är även när det gäller stora summor pengar. Citera
waters Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Tror knappast att svenska pokerfolket kommer resa sig i ren folkstorm och kräva debatt efter detta gastkramande Färska KALLA FAKTA program.... Citera
mr_telefon Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Fattar inte varför det är svårt att införa koddosor? En webshop för borde finnas på varje pokersida med alternativ att köpa en koddosa. Alltså eget val om man vill öka sin säkerhet. Förstår att sidorna inte vill ha det som standard, för hälften av alla insättningar hade väl inte gjorts då. Finns ju en del enkla saker för att öka sin säkerhet. * Koddosa (om det kommer på fler sidor) * Egen mail enbart för pokerkonto * Uppdaterade virusskydd och brandväggar * Ta inte emot okända filer på msn!!! * Byt motståndare så fort du misstänker skumt spel Ge gärna fler tips Citera
nldeuce Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Intressant program jag spelade nl 0.1/0.2 € igår och jag förlorade 20 händer i rad (inte ens mina kungar höll) - har mitt konto blivit kapat Citera
conny Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Man ska alltså inte ta emot filer som heter hest och snelhest från snubbar med unix-skägg Jag tycker att man borde bli erbjuden att få en login-dosa om man har över t.ex. 10k på sitt pokerkonto. Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Som sagt, perk69, var det här allt som programmet hade att komma med? Pinsamt. Citera
Frenter Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 kom de fram till något som tidigare var okänt för oss spelare? Citera
JagGårGul Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 jag spelade nl 0.1/0.2 € igår och jag förlorade 20 händer i rad (inte ens mina kungar höll) - har mitt konto blivit kapat Förmodligen! Lämmna in den hos närmsta databutik! Citera
JagGårGul Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Detta kan slå jävligt hårt mot vårt kära fiskbestånd.. Du kan nog vara lugn! Anledning, spelberoende! Har folk slutat knarka trots all kampanj o varningar genom alla år?!? Nej, just det!!!! Beroende!!! Citera
brainslicer Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 kom de fram till något som tidigare var okänt för oss spelare? bara en påminnelse till highstakes spelare att skaffa en skild nöjjesdator Citera
KenHag Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Urkasst program med gammla nyheter Citera
Recommended Posts