Vegas2006 Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Någon annan som har/har haft problemet att raise/call/fold knapparna antingen aldrig kommer upp när man öppnat nytt bord eller att dom plötsligtförsvinner under spelet? Supporten verkar inte vara till någon större hjälp. Citera
Macroman Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Någon annan som har/har haft problemet att raise/call/fold knapparna antingen aldrig kommer upp när man öppnat nytt bord eller att dom plötsligtförsvinner under spelet? Supporten verkar inte vara till någon större hjälp. Ja, spelar dock inte på Party längre. Citera
Vegas2006 Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2008 Ja, spelar dock inte på Party längre. Du hittade ingen lösning mao? Citera
Pfoskariot Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Japp, hände mig flera gånger fast lirar ej där längre. Citera
bodybuilder120 Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Lyd ett gott råd: Sök inte svar: Sök andra siter Citera
kristiano1230 Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Hallå där! Detta hände mig senast idag och det har hänt mig tidigare. Av någon outgrundlig anledning så har det samtliga gånger varit när jag haft nötterna efter river. Idag kunde jag bara syna en bet och andra vid bordet undrade nog fan vad jag höll på med. Detta är oerhört frustrerande och borde göra att jag byter klient men fortsätter att tilta och dra kallt på siten. Mvh KRISTIAN Citera
Macroman Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Du hittade ingen lösning mao? Nej, tyvärr. Citera
Joeduck Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Använder du original temat? Borde inte ha någon betydelse men.. jag spelar inte längre på PP pga deras screenshotbilder o div annat skit som händer varje gång jag öppnar ett nytt bord Citera
Vegas2006 Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2008 Använder du original temat? Borde inte ha någon betydelse men.. jag spelar inte längre på PP pga deras screenshotbilder o div annat skit som händer varje gång jag öppnar ett nytt bord antar de, kan iofs inte påstå attjag vet vad det är men... =) Citera
Recommended Posts