Gå till innehåll

Häftig småsyssla att lära sig?


ANGRYKOREAMAN

Recommended Posts

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äta med pinnar om du inte redan kan.

 

Kan.

 

Lär dig att stå på händer och dricka mjölk samtidigt.

 

Kan.

 

 

Känner inte för att göra det i mitt vardagsrum. Inte nu åtminstone. Kanske senare på någon förfest kanske.

 

Någon hade ju en problemtråd där han skrev att han gick salsakurser och hade en "grekisk gudakropp".

 

Hade jag haft överdrivet med tid (och varit singel) så hade jag garanterat gjort något liknande anti-macho och sen kanske legat med massa vackra kvinnor eller något. Kan inte de vara något?

 

Jag letar efter något jag kan göra när jag har dötid hemma. Har tillräckligt med uppstyrda aktiviteter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Memorera olika saker är ganksa enkelt o sysselsättta sig med och ganska givande i olika situationer.

 

Börja med något enkelt t.ex. huvudstäder o fortsätt med flyplats namnen i huvudstäderna osv osv. Finns sjukt många grejer o memorera om man känenr för det.

 

Inte direkt så jävla kul men verkar som du mest vill kunna impa på folk, kan vara ganska läckert o häva ur sig hela svenska konungaföljden från nuvarande till första om det någonsin skulle komma på tal.

 

Annars kan du väl testa det här nya och fräcka, poker, där man kan vinna pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Memorera olika saker är ganksa enkelt o sysselsättta sig med och ganska givande i olika situationer.

 

Börja med något enkelt t.ex. huvudstäder o fortsätt med flyplats namnen i huvudstäderna osv osv. Finns sjukt många grejer o memorera om man känenr för det.

 

Inte direkt så jävla kul men verkar som du mest vill kunna impa på folk, kan vara ganska läckert o häva ur sig hela svenska konungaföljden från nuvarande till första om det någonsin skulle komma på tal.

 

Annars kan du väl testa det här nya och fräcka, poker, där man kan vinna pengar.

 

 

Så sjukt att du drar upp det, för en min kompis kan alla 22 kungar från gustav vasa tills nu i kronologisk ordning. Blev typ tvingad av sin morsa när han var liten och det sitter kvar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle köpa något kunskapsspel och träna stenhårt för att impa på familj och vänner... när man t.ex vet vad en person från elfenbenslusten kallas.. (läste det idag på mitt MIG)

 

ivorian LDO. Fick faktiskt den frågan på en fest i fredags 8-) Alla som sett chelsea spela borde kunna den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en del dötid

 

- Umgås med kompisar! -Mitt absolut bästa tips

Om du inte har vänner, ansträng dig för att skaffa ett par.

 

Men annars, -Lär dig spela;

- gitarr

- munspel.

- mungiga

- Memorera in hela TP

- Ta MC körkort (eller bil om du inte har det)

- Lär dig rita/skriva/klottra snyggt

- Lär dig en kompis släktträd (i smyg) och briljera när du träffar denne

- Bygg nåt (smått diffust)

 

GL HF

 

(i annat fall, bli riktigt jävla bra på poker och briljera med dina nyvunna $$$)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

backgammon. du kan träna med gnu backgammon och sedan bjuda hem någon kamrat och lära upp honom eller henne. när du tröttnar kan du spela på partygammon.

 

gitarr, bra idé tidigare.

 

jonglera en krona över knogarna.

 

snurra med flaskor som en bartender. börja med en tjockare trästav och snurra i handflatan.

 

måla en tavla? kanske som en present till någon du tycker om?

 

programmera? bygg en websida?

 

lär dig ett nytt pokerspel?

 

hjälp någon annan. fika med en pensionär, hjälp någon att handla eller stå i soppkök.

 

bygg ett modellplan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...