ANGRYKOREAMAN Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Jag har en del dötid som jag skulle vilja använda till att lära mig något häftigt eller uppseendeväckande på. Typ, jonglera eller korttrick eller dylikt. Hjälp mig med förslag! Har nämligen tröttnat på ovanstående.. Citera
legendar Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Lär dig att stå på händer och dricka mjölk samtidigt. Citera
Smocke_ Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 http://www.break.com/index/how-to-build-a-fireball-you-can-hold.html Citera
Partyjack Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Någon hade ju en problemtråd där han skrev att han gick salsakurser och hade en "grekisk gudakropp". Hade jag haft överdrivet med tid (och varit singel) så hade jag garanterat gjort något liknande anti-macho och sen kanske legat med massa vackra kvinnor eller något. Kan inte de vara något? Citera
upandcoming Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Äta med pinnar om du inte redan kan. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2008 Äta med pinnar om du inte redan kan. Kan. Lär dig att stå på händer och dricka mjölk samtidigt. Kan. http://www.break.com/index/how-to-build-a-fireball-you-can-hold.html Känner inte för att göra det i mitt vardagsrum. Inte nu åtminstone. Kanske senare på någon förfest kanske. Någon hade ju en problemtråd där han skrev att han gick salsakurser och hade en "grekisk gudakropp". Hade jag haft överdrivet med tid (och varit singel) så hade jag garanterat gjort något liknande anti-macho och sen kanske legat med massa vackra kvinnor eller något. Kan inte de vara något? Jag letar efter något jag kan göra när jag har dötid hemma. Har tillräckligt med uppstyrda aktiviteter. Citera
mr_telefon Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 lösa rubiks kub under 30 sekunder med vänsterhanden? Citera
stackbrat Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Memorera olika saker är ganksa enkelt o sysselsättta sig med och ganska givande i olika situationer. Börja med något enkelt t.ex. huvudstäder o fortsätt med flyplats namnen i huvudstäderna osv osv. Finns sjukt många grejer o memorera om man känenr för det. Inte direkt så jävla kul men verkar som du mest vill kunna impa på folk, kan vara ganska läckert o häva ur sig hela svenska konungaföljden från nuvarande till första om det någonsin skulle komma på tal. Annars kan du väl testa det här nya och fräcka, poker, där man kan vinna pengar. Citera
affe2000 Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Lär dig spela gitarr. Sjukt tråkigt första månaden eller så men sen är det otroligt kul. Ännu bättre om du dessutom har något som påminner om en sångröst. Citera
Bluwajt Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Lär dig alla repliker i en film. Citera
mr-flow Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Memorera olika saker är ganksa enkelt o sysselsättta sig med och ganska givande i olika situationer. Börja med något enkelt t.ex. huvudstäder o fortsätt med flyplats namnen i huvudstäderna osv osv. Finns sjukt många grejer o memorera om man känenr för det. Inte direkt så jävla kul men verkar som du mest vill kunna impa på folk, kan vara ganska läckert o häva ur sig hela svenska konungaföljden från nuvarande till första om det någonsin skulle komma på tal. Annars kan du väl testa det här nya och fräcka, poker, där man kan vinna pengar. Så sjukt att du drar upp det, för en min kompis kan alla 22 kungar från gustav vasa tills nu i kronologisk ordning. Blev typ tvingad av sin morsa när han var liten och det sitter kvar Citera
Pold Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Jag skulle köpa något kunskapsspel och träna stenhårt för att impa på familj och vänner... när man t.ex vet vad en person från elfenbenslusten kallas.. (läste det idag på mitt MIG) Citera
Pedroboy Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 lär dig göra många pirouetter på steppsko Citera
villeb Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 ... när man t.ex vet vad en person från elfenbenslusten kallas.. (läste det idag på mitt MIG) neger? Citera
Staahla Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Lär dig bygga korthus iförd boxhandskar, köra bil med längdåkningsskidor eller slå i spik med bara händerna. Citera
okocha Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Jag skulle köpa något kunskapsspel och träna stenhårt för att impa på familj och vänner... när man t.ex vet vad en person från elfenbenslusten kallas.. (läste det idag på mitt MIG) ivorian LDO. Fick faktiskt den frågan på en fest i fredags Alla som sett chelsea spela borde kunna den. Citera
Partyjack Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 neger? Ivorian men ditt bidrag uppskattas, bland det roligaste idag.. Citera
bossbaver Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Jag har en del dötid - Umgås med kompisar! -Mitt absolut bästa tips Om du inte har vänner, ansträng dig för att skaffa ett par. Men annars, -Lär dig spela; - gitarr - munspel. - mungiga - Memorera in hela TP - Ta MC körkort (eller bil om du inte har det) - Lär dig rita/skriva/klottra snyggt - Lär dig en kompis släktträd (i smyg) och briljera när du träffar denne - Bygg nåt (smått diffust) GL HF (i annat fall, bli riktigt jävla bra på poker och briljera med dina nyvunna $$$) Citera
frekje Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 backgammon. du kan träna med gnu backgammon och sedan bjuda hem någon kamrat och lära upp honom eller henne. när du tröttnar kan du spela på partygammon. gitarr, bra idé tidigare. jonglera en krona över knogarna. snurra med flaskor som en bartender. börja med en tjockare trästav och snurra i handflatan. måla en tavla? kanske som en present till någon du tycker om? programmera? bygg en websida? lär dig ett nytt pokerspel? hjälp någon annan. fika med en pensionär, hjälp någon att handla eller stå i soppkök. bygg ett modellplan Citera
Snusarn Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 skriver det igen, bara för att det är så jävla ballt och därmed inte får missas av op. http://www.pentrix.com Citera
Sparven Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 ivorian LDO. Fick faktiskt den frågan på en fest i fredags Alla som sett chelsea spela borde kunna den. Äsch då Elfenbenskusten är enkelt försök hitta följande: Jungfruöarna Burkina Faso Nederländska antillerna Transnistrien Sierra Leone Jersey Isle of Man Citera
Partyjack Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Äsch då Elfenbenskusten är enkelt försök hitta följande: Jungfruöarna Burkina Faso Nederländska antillerna Transnistrien Sierra Leone Jersey Isle of Man Har du på fullaste allvaret svaren själv? Citera
Recommended Posts