Rackad Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Säg att ni under en SNG session är AI 20ggr. Hur många AIs av dem förlorar ni då ganska frekvent. Var 3e dag ligger jag på 9av10 och vill veta om det verkligen är normalt. Märkliga är att jag heller aldrig vinner 9av10, borde det inte jämna ut sig i längden så man får sessioner där man ej kan loosa? Har ni sessioner när ni är oslagbara? Citera
okocha Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Gör något annat än poker var 3:e dag. Citera
Perli Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Gör något annat än poker var 3:e dag. Eller ännu bättre.. går bara AI 10% av gångerna du först tänkt den där 3:e dagen.. Det är så man blir oslagbar. Citera
Rackad Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2008 Sluta skriv här så du slipper se svenska folkets IQ stagnation in action. Citera
FiSherman63 Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Sluta skriv här så du slipper se svenska folkets IQ stagnation in action. Låt mig gissa, du multilevlar dig själv? Citera
carl_nica Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 OMG!!! Det här är ju bevis för att riggen existerar!!!!!!! Citera
Partyjack Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Säg att ni under en SNG session är AI 20ggr.Hur många AIs av dem förlorar ni då ganska frekvent. Var 3e dag ligger jag på 9av10 och vill veta om det verkligen är normalt. Märkliga är att jag heller aldrig vinner 9av10, borde det inte jämna ut sig i längden så man får sessioner där man ej kan loosa? Har ni sessioner när ni är oslagbara? Se till att vara underdog mindre än hälften av gångerna du går "AI" så ska du se att siffrorna vänder. Citera
HerrGringo Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 ska berätta hur de ligger till... men inte idag Citera
Rackad Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2008 Sluta skriv här så du slipper se svenska folkets IQ stagnation in action. Kan bara hålla med. Citera
okocha Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Låt mig gissa, du multilevlar dig själv? Level 1 är min gissning. Citera
Maruzi Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 tur att såna som dig spelar poker . Mer pengar åt folket ! Citera
Rackad Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2008 tur att såna som dig spelar poker . Mer pengar åt folket ! 27% i ROI, vad har du? Jag vet iofs att det bara är nybörjare som skriver på SNGs delen numer som inte varit i en downswing som varat längre än 2v så jag är inte förvånad över chocken att någon kan loosa 9av10 AIs väldigt ofta. Citera
Partyjack Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 PF har förmodligen en av världens största "penismätarfrekvens" när det kommer till onlineforum.. Citera
strater Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 även OP för trådar som http://pokerforum.nu/forum/ipoker/43628-runner-runner-epidemi.html Vilka forum hänger alla dom som faktist vinner 9/10 AI:s? Citera
LOTTO111 Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Många AIs vi förlorar. Lära sig kontrollera kraften du måste, unge jedi. Citera
FiSherman63 Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 även OP för trådar som http://pokerforum.nu/forum/ipoker/43628-runner-runner-epidemi.html OT: Moderatorer, varför blir inte en sån här idiot (OP) varnad/bannad? Är ni det minsta intresserade av att upprätthålla (lol) en någorlunda kvalitet på forumet, eller är ni bara intresserade av att stävja hemskt språkbruk (läs: hemska uttryck såsom herrejöstanes och sjuttsingen också, vilket troligen renderar i en varning om någon till äventyrs skulle våga skriva det)? Nån gång kommer jag att få svar på en sån här fråga, det vet jag det vet jag det vet jag. Håller inte andan dock... Citera
affe2000 Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 även OP för trådar som http://pokerforum.nu/forum/ipoker/43628-runner-runner-epidemi.html Vilka forum hänger alla dom som faktist vinner 9/10 AI:s? Det är de som startar privata forum, turjävlarna. Citera
Partyjack Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Det är de som startar privata forum, turjävlarna. Mmmm, där sitter de och ger varandra insiderhints om hur man ska göra för att dra ut.. Hitta situationer där man ofelbart vinner om man så istort sett drar dött före flop, på flop eller på turn. Den enda gången av 10 de inte drar ut är när de får in pengarna 100% dött, jävla turas rent ut sagt. Citera
bogus Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Mmmm, där sitter de och ger varandra insiderhints om hur man ska göra för att dra ut.. Hitta situationer där man ofelbart vinner om man så istort sett drar dött före flop, på flop eller på turn.Den enda gången av 10 de inte drar ut är när de får in pengarna 100% dött, jävla turas rent ut sagt. Säg att ni under en SNG session är AI 20ggr.Hur många AIs av dem förlorar ni då ganska frekvent. Var 3e dag ligger jag på 9av10 och vill veta om det verkligen är normalt. Märkliga är att jag heller aldrig vinner 9av10, borde det inte jämna ut sig i längden så man får sessioner där man ej kan loosa? Har ni sessioner när ni är oslagbara? Detta måste innebära att du går in som sjuuuuuk dog varje gång... Typ 27off mot överpar varje gång. Försök vara tightare preflop och få in degen med bäst hand så kommer du inte förlora 9 av 10 i snitt. Citera
Partyjack Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Ett seriöst råd till OP kanske skulle vara att föra ordentlig statistik HELA TIDEN. Kan inte tänka mig att du har gjort det ännu. Annars kan du ta en kölapp efter alla andra som har mest otur. Citera
affe2000 Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Mmmm, där sitter de och ger varandra insiderhints om hur man ska göra för att dra ut.. Hitta situationer där man ofelbart vinner om man så istort sett drar dött före flop, på flop eller på turn.Den enda gången av 10 de inte drar ut är när de får in pengarna 100% dött, jävla turas rent ut sagt. Precis. Äckliga kräk som direkt när revolutionen kommer borde skjutas tillsammans med folk som skriver lola mig, oxå eller annat liknande. Citera
martenmania Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Seriöst: Om man snor mycket blinds/potter och motståndarna synar för sällan så är det inte konstigt att man är lite dog när man väl får syn. (Brunson skriver ju om det i SS att när väl degen åkte in så var han oftast inte favorit men han snodde så mycket det blev som en freeroll för honom.) Och är man typ 40% i snitt så blir det mycket vanligare att förlora 9 av 10 än att vinna 9 av 10. Citera
Partyjack Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Precis. Äckliga kräk som direkt när revolutionen kommer borde skjutas tillsammans med folk som skriver lola mig, oxå eller annat liknande. Jag skriver lolla mig.. :oops: Citera
Recommended Posts