Gå till innehåll

Hur ska jag lösa att överföra pengar mitt pokerkonto till bankens konto?


janakeo

Recommended Posts

Jag vann 12000 dollar hos Titanpoker i före julen men jag har försökt två gånger överförit mitt titans konto till banken i Sverigemen titanpoker stoppar mig. Tyvärr, Titanpoker kräver min kreditkort , Id-kort men jag har scannat flera gånger mina kreditkort, ID-kort.Titanpoker har mottagit mina dokument och skickat dem till titanpokers säkerhetsavdelning för

validering. Mycket obehagligt! Titanpoker litar inte på mig. Tyvärr, det fungerar inte att banköverföringen. Banken rekommendera mig att jag ska anmäla polis eller Interpol inom EU. Jag har reflekterat vad som hände! Jag avvaktar hur det blir! Varför? Orsak? :-(

 

Hälsningar

"heder" pokerspelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att pokersajterna vill ha identitetshandlingar är inget ovanligt och är en bra sak. Vad har hänt efter att säkerhetsavdelningen fått dem?

 

Jag har skickat flera gånger till Titanpoker. Jag har fått svar flera gånger av titanpoker. Det hjälper inte. Lka bra ger jag till pokespelarna och titanpoker pengar . Jag vann 12000 dollar före julen och har försökt flera gånger överföringer mitt pokerkonto hos Titanpoker till svenska bank i Sverige. Tyvärr det hjälper inte. Vad ska jag göra med 12000 dollar just nu? jag har spelat mycket nästan allt bort till Titanpoker och pokerspelarna som behöver pengar(moneymaker). Nu har jag lite kvar pengar just nu. Jag blir fattig. Titanpoker har förstört mitt liv.

 

Jag skäms över Titanpoker.

 

Jag söker ngn pokersajterna inom EU bättre än Titanpoker.

 

Hälsningar

 

 

"heder" pokerspelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...