Gå till innehåll

Roligt att kidpoker, NoMercy etc spelar 2 och 5 dollar turrer nuförtiden


RIK_123

Recommended Posts

Finns det nån anledning till detta?

 

Daniel var med i en 2.50 dollar MTT , Mercier flera st 4 dollar 180 man SNG och lite 10 dollar turbos.

Steve Ambrose 0.02/0.05 NL igår.

Jag tycker det är rätt så kul att se, Jag antar att de inte är stenblacka men jag undrade om PS hade gett de order att "get down and dirty" (BRA PR i så fall)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju exakt precis så sponsrade spelare ska göra... antingen det eller snorhögt för att vara ikoner.

 

Vi har ju ex Jesus på FTP som tagit sig via frirullar till $10.000 minst två ggr, och bloggat om det på vägen.

 

Jag spelade en hel del mot Raymer när de införde HORSE, på lågnivå. Gissa om det blev lång väntelista till borden så fort han satte sig ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju exakt precis så sponsrade spelare ska göra... antingen det eller snorhögt för att vara ikoner.

 

Vi har ju ex Jesus på FTP som tagit sig via frirullar till $10.000 minst två ggr, och bloggat om det på vägen.

Jag spelade en hel del mot Raymer när de införde HORSE, på lågnivå. Gissa om det blev lång väntelista till borden så fort han satte sig ner.

Samma igår när Ambrose spelade 0.02/0.05

73 players in line:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...