sasansasan Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Hejsan alla pokerentusiaster. Lirar flitigt på NL200 och tycker det är en grym sida, hoppas ni också tycker det! Till saken hör så har jag problem med pokertracker. Jag får inte in några stats alls! Har reggat PT och gjort de inställningar man kunnat göra. Är det någon som kan hjälpa mig? Med hjälp menar jag grundlig hjälp, inte bara "tryck auto-import, sen är de klart" Tacksam för svar! /RiggedMFSHIT Citera
Matfrid Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Hejsan alla pokerentusiaster. Lirar flitigt på NL200 och tycker det är en grym sida, hoppas ni också tycker det! Till saken hör så har jag problem med pokertracker. Jag får inte in några stats alls! Har reggat PT och gjort de inställningar man kunnat göra. Är det någon som kan hjälpa mig? Med hjälp menar jag grundlig hjälp, inte bara "tryck auto-import, sen är de klart" Tacksam för svar! /RiggedMFSHIT Jag antar att du har konfigurerat import från flera pokersajter och fått det att fungera bra. Det är inget särskilt man behöver göra för att få Everest att fungera, förutom att ange rätt sökvägar. Se till att hämta den senaste patchen bara. Citera
Recommended Posts