Gå till innehåll

Partyresa i sommar: Vart?


HerrDaniel

Recommended Posts

Hej

 

Varför inte testa Zakynthos, grekland. Är massor med partyturister + fina stränder... var där i somras o allt som du vill ha finns där...mycke folk från england.. men de är de ju på alla liknande platser.. om du letar efter bilder från zakynthos på nätet så kommer du finna en del smaskigheter :) det var efter resor hit som dagspressen uppmärksammade partycharter...

 

ha så skoj

 

mvh Tomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så börjar det bli dags att planera in sommarens partyresa..

 

Vi är lite inne på Sunny Beach och det verkar som många på forumet åker dit. Är det det som är hetaste partystället nu eller?

 

Lite orolig för allt skit som händer där nere med ihjälslagna turister och dylikt, särskilt då man inte själv är den mest odrygaste människan på fyllan.. :roll:

 

Vad har ni för upplevelser kring detta?

 

Vi har betat av Ayia Napa, Kos och Magaluf. Nån som varit på dessa ställen och kan jämföra me SB? Kanske rentav är bättre att göra ett återbesök nånstans?

 

Det vi är ute efter är såklart öl, kåta flickor och kanske lite sol!

 

Napa Napa Napa 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var i Sunny Beach -03, -04, -05 och -06. Förra året blev det inget och sommaren kändes väldigt tom. Nu däremot är det dags igen och vi verkar bli ett riktigt bra gäng så jag tror att årets resa kan bli bäst hittills.

 

Förra året hände ju tydligen en jävla massa skit där och det lät ju inte särskilt trevligt. Blev dock förvånad då det värsta jag har vart med om under mina fyra besök är små verbala dispyter. Annars har jag alltid sett det som ett ställe dit folk åker för att ha kul utan att bråka.

 

Som flera andra har sagt så är maten inget speciellt men det smakar inte illa. Brukar dock besöka McDonalds rätt så mycket.

 

Lazur gillar jag inte så värst mycket... För mycket dansgolv för min smak. Dreams däremot är ett riktigt trevligt ställe.

 

När vi var där -06 fick vi en dum idé en förmiddag... Vi skulle ta reda på vilken krog som sålde After Shock billigast. Efter 7-8 rundor var vi tillbaka på hotellbaren och upptäckte att det faktiskt var billigast där... Tror vi kom undan med 19 Leva (ca 95 kr) för 4 shots.

 

Alltså, Sunny Beach känns som ett rätt schletet ställe men fan vad jag gillar det. Ser verkligen framemot resan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...