Fudge Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000ShLtgByG?ProductID=qqPD4QFHFq8AAAEOFppCGhkL&CatalogCategoryID=DJTD4QFHBIcAAAEO5RBZtSzo Måste tipsa om den ovanför, gled runt på Elgiganten idag när polaren skulle köpa tv, slog mig ner i en stol där de lät folka testa denna, underbart! Citera
PokerFreddie Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 japp, mycket trevlig. jobbade extra på expert, köpte en sådan där, kan rekomenderas starkt Citera
jo_ocke Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Lol. Sitter atm på en kökstol. Mitt tips hade nog vart att börja gymma, eller röra på er emellanåt. Gymkort kostar ~2-5k. Rekommenderar! Citera
papiPope Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Sitter atm på en kökstol. x2 Citera
Fudge Postad 22 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2008 Lol. Sitter atm på en kökstol. Mitt tips hade nog vart att börja gymma, eller röra på er emellanåt. Gymkort kostar ~2-5k. Rekommenderar! Om man redan tränar men tycker det kan vara skönt att få massage när man vill i en stol man spenderar mycket tid i då? Citera
QuantumSatis Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Om man redan tränar men tycker det kan vara skönt att få massage när man vill i en stol man spenderar mycket tid i då? Precis, det ena behöver inte motsäga det andra. Verkar ju störtskönt... Citera
Fnii! Grrp! Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Om man redan tränar men tycker det kan vara skönt att få massage när man vill i en stol man spenderar mycket tid i då? Men topic var ju "tips för dataryggar", inte "få skön massage i stolen du tillbringar mycket tid i". Sitter atm på en köksstol. x3 Citera
PokerFreddie Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 dock tycker jag att dyna INTE är bekväm att sitta på när den är inaktiv. kan användas 15 minuter i stöten... Citera
QuantumSatis Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 dock tycker jag att min flickvän INTE är bekväm att umgås med då hon är inaktiv. kan användas 15 minuter i stöten... fyp Citera
Fudge Postad 22 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2008 Men topic var ju "tips för dataryggar", inte "få skön massage i stolen du tillbringar mycket tid i". Datarygg för mig är positionen de flesta som sitter mycke vid datorn har, framåt lutat mot skärmen, rätt obekvämt enligt mig. Då Komemr den här väl till pass att trycka igång och luta sig tillbaka en stund. Lr vafan, skitsamma, köp den inte pga rubriken om det känns bättre! Citera
Recommended Posts