Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena.

Jag har tänkt att öppna ett nytt konto på en pokersida, men jag kan ej bestämma mig vilken. Har läst recensionerna på poker.se men är fortfarande lite kluven.

Jag är en hyfsad spelare med lite mer än 2 års erfarenhet av nätpoker. (Inkluderat B J och Roulette) Jag kör mest 5-20 dollars sng eller något lågt CG bord. (blinds runt 5-20 cent).

Jag vill gärna spela på en sida med bra bonus och mycket fisk (I den mån det går). Det är även viktigt att det finns låga nivåer (dvs typ 50 cents inköp) om tilten skulle slå till. Hur svara Party Poker upp till de kriterierna? Funderade ett tag på att regga där.

Någon som har ett annat förslag eller råd att ge? Pokerstars eller Fulltilt kanske?

PS. Har lirat på Betsson, Bet365 och Unibet, 24h Poker tidigare.

Tacksam för svar.

Postad

Party Poker har snåla reloadbonusar och väldigt hög rake för regulars om vi säger så...

PSs och FTs rakesystem för regulars blir lite småklurigt att jämföra, så man får väl välja det som passar. Sedan har vi ju Ongame sidor som man med hjälp av bonusar kan få ner raken ganska rejält, Tower är nog en av de bästa där om man inte bryr sig så mycket om sidan ligger inom EU.