Gå till innehåll

*OBS* Turnering i KALMAR 26/1 *OBS*


K1

Recommended Posts

Pokerturnering 26/1 KALMAR

(liten påminnelse)

--------------------------------------------------------------------------------

 

Texas hold´em max 24st. 200kr inköp 200kr addon/rebay. Max en rebay under första timman eller en Addon i Pausen för dom som inte gjort Rebay. Start chips 5000 Addon/Rebay 5000. Spelschema finns med blind och pauser m.m

just nu 13 anmälda

Intresserad? maila mig här på forumet eller dijinn22@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte för att va dryg eller nått men rebay? :mrgreen:

stavas rebuy ;-)

 

Du kanske skulle se över ditt eget hus innan du klagar på hur folk stavar, du kan börja med att sätta stor bokstav i början på din mening.

 

Ja, men det räcker inte med det! Nått stavas nå´t. Förutom detta OT-brus angående stavfel är jag väldigt fundersam om det är tillåtet att på pf "annonsera" om privata (läs; olagliga) turneringar. Skulle uppskatta om någon vaken moderator kunde kommentera det hela eftersom jag själv är verksam inom en privat pokerklubb och vi önskar fler deltagare till våra turneringar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men det räcker inte med det! Nått stavas nå´t. Förutom detta OT-brus angående stavfel är jag väldigt fundersam om det är tillåtet att på pf "annonsera" om privata (läs; olagliga) turneringar. Skulle uppskatta om någon vaken moderator kunde kommentera det hela eftersom jag själv är verksam inom en privat pokerklubb och vi önskar fler deltagare till våra turneringar...

 

Privata turneringar är tillåtna men eftersom OP annonserar ut till allmänheten är denna turneringen inte privat alltså är den olaglig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Privata turneringar är tillåtna men eftersom OP annonserar ut till allmänheten är denna turneringen inte privat alltså är den olaglig.

 

Bara för att en turnering fick passera genom rätten som laglig eftersom den inte var öppen behöver det inte vara lagligt.

Om jag har förstått saken rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men det räcker inte med det! Nått stavas nå´t. Förutom detta OT-brus angående stavfel är jag väldigt fundersam om det är tillåtet att på pf "annonsera" om privata (läs; olagliga) turneringar. Skulle uppskatta om någon vaken moderator kunde kommentera det hela eftersom jag själv är verksam inom en privat pokerklubb och vi önskar fler deltagare till våra turneringar...

 

Förutom att du och andra ska ge fan i att kommentera folks stavfel så:

 

Joel säger (12:27):

jag ser inga problem med det förutom att det är jävligt korkat

Ola säger (12:27):

dito

Ola säger (12:27):

och att vi tillåter ju det i klubbarnas trådar såklart

Joel säger (12:27):

mmm

Ola säger (12:27):

och en enskild "storturnering" då och då är okej

Ola säger (12:28):

men är det masspostning så ska det ske i klubbarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förutom att du och andra ska ge fan i att kommentera folks stavfel så:

:oops: sorry...

 

Joel säger (12:27):

jag ser inga problem med det förutom att det är jävligt korkat

Ola säger (12:27):

dito

Ola säger (12:27):

och att vi tillåter ju det i klubbarnas trådar såklart

Joel säger (12:27):

mmm

Ola säger (12:27):

och en enskild "storturnering" då och då är okej

Ola säger (12:28):

men är det masspostning så ska det ske i klubbarna

 

M.a.o - det är INTE tillåtet att öppet till allmänheten erbjuda platser i turneringar....elller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...