_SchMEK Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 God morgon ! Efter några veckors funderingar har jag bestämmt mig att skriva en pokerdagbok. Jag hoppas att den blir uppskattad och att detta gör att jag kan utvecklas som pokerspelare och människa. Att utvecklas som människa kanske är ett högt mål , men att utvecklas som pokerspelare skall inte vara några problem Min bakgrund : Är en 20 åring som gick ut gymnasiet i somras. Studerade ekonomi. Tänkte bara spela poker i ett helt år utan att arbeta men det blev tyvärr för tråkigt och för dåliga resultat som gjorde att jag tog mig i kragen och skaffade ett jobb. Har spelat poker i 3 år och har slaskat bort min hela rulle så resor , mat , elektronik , samt för dyra krogrundor m.m. Detta är jag givetvis missnöjd med men har haft jävligt kul hittils i mitt liv tack vare dessa pengar och det skall man inte glömma. Denna dagbok är till för att jag skall återigen bygga upp min rulle och avancera i nivå. Har tidigare mestadels spelat 2,5-5 och 5-10 SH på SvS. Har även harvat runt på Ongames och Ipokers NL100 bord. Mitt huvudsakliga mål är att inte ta ut några pengar från rullen och avancera till NL100 eller NL200 till sommaren. Kommer sätta in mindre summor för att återigen få respekten för pengarna och verkligen vara stolt att gå bygga mig uppåt. Andra mål är att ha tålamod och att efter detta år nå NL400. Jag tycker dessa mål är realisitiska och rätt försiktiga. Andra mål är att träna bättre och bli allmänt jävla snygg till beach 08:-P Kommer hitta en eller två sajter inom kort där jag kommer dega in. Spelet kommer vara fokuserat på HU , CG , MTTS och CG. Gäller o bli allround Tänkte också börja sportbetta lite mer men vi får se hur det blir med den saken. Ni får ursäkta för en slarvigt utförd presentation , men kommer uppdateras senare. Önska mig lycka till ! _SchMEK Citera
_SchMEK Postad 22 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2008 dubbelpost . lås denna ! Citera
Recommended Posts