Gå till innehåll

Råkat ut för en trolig bedragare...


gabbi

Recommended Posts

Jag har blivit blåst av en MYCKET skicklig bedragare, hans jobb är att blåsa folk. Och det värsta är att han är duktig på det! Han bygger upp ett bra fortroende och arbetar därifrån.

 

Seriöst du måste ju vara tappad bakom en vagn. Låna ut pengar till en som RAILAR när du spelar poker, någon som du ALDRIG har träffat!!!?

 

Du borde vara glad att du bara blev av med 25 000 kr, kunde ha blivit betydligt mycket mer så trög som du verkar vara :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju bara hålla med.

Att låna ut pengar till okända människor över nätet är liksom inte riskfritt.

Skyll er själva om ni blir blåsta.

 

Du å dina "jag vet bäst" inlägg.. Vem tror du att du är!?

 

Han skriver ett inlägg för att varna andra!..

Kom ner från din höga häst, du om ngn har inget där att göra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du å dina "jag vet bäst" inlägg.. Vem tror du att du är!?

 

Han skriver ett inlägg för att varna andra!..

Kom ner från din höga häst, du om ngn har inget där att göra!

 

de föregående postare säger stämmer väl rätt bra ? han kan gott och väl sitta på sin höga häst o se ner på alla trögfattade människor som lånar ut såna summor pga att nån har suttit och railat dom ?

om man har varit här på forumet ett tag så vet nästan alla vem robert är och ja, jag tycker synd om honom som har lånat ut 25 k men skulle du låna ut 20 k till mig 6 timmar senare om jag har suttit o railat dig en turre?

för att jag har suttit o kryddat om att jag är regular på no limit 200.

lånar man ut 25 k så får man skylla sig lite själv, speciellt om de en random som addar en.

se de som en läropeng:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du å dina "jag vet bäst" inlägg.. Vem tror du att du är!?

 

Han skriver ett inlägg för att varna andra!..

Kom ner från din höga häst, du om ngn har inget där att göra!

 

Skit i mig då och fortsätt låna ut pengar över nätet, i synnerhet till den där idioten.

Tror jag har sett minst 10trådar hitills om den grabben och en vild gissning är att vi lär få se några till....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte förstå hur man kan låna ut pengar sådär.. Folk är tamigfan så jävla lättlurade så det finns inte.

 

Vad tror man när man lånar ut pengarna..? Att man ska få tillbaka dom + lite till??

 

Om han är så bra på att få pengar att växa kan han väl ge dig pengar utan motprestation?

 

Bra tråd dock. Lånar man ut pengar efter man läst denna tråd då är man så dum att man förtjänar att bli lurad. Bara en tidsfråga innan man är utan pengar om man är så korkad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...