Gå till innehåll

mos på svs


gudentor

Recommended Posts

--------------------------------------------------------------------------------

 

Citat:

Ursprungligen postat av gudentor

tack Kungrikard JohnJ och Orarah el vad du hette jag kan spela nästa onsdag iaf, tycker ni onsdag va en bra dag? tips o förslag skulle va kul.

 

JohnJ jag postar 1bild under veckan

 

Cheers

 

Ja, det var kul.

Men skulle vi inte kunna spela 0.5/1 Fixed istället.

Då får alla vara med mkt längre och att det blir billigare att dra på hålpipa.

Om vi kör fixed kanske vi t.o.m får med oss aike.

 

Jag satte fisknot på fishdriver under turneringens gång.

Så nu e vi 47 st med den noten på fanskapet.

 

Hör av er om det blir någonmer turre.

 

Synes i Tchad..........kukdriver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

--------------------------------------------------------------------------------

 

Cheers

 

Ja, det var kul.

Men skulle vi inte kunna spela 0.5/1 Fixed istället.

Då får alla vara med mkt längre och att det blir billigare att dra på hålpipa.

Om vi kör fixed kanske vi t.o.m får med oss aike.

 

Jag satte fisknot på fishdriver under turneringens gång.

Så nu e vi 47 st med den noten på fanskapet.

 

Hör av er om det blir någonmer turre.

 

Synes i Tchad..........kukdriver

 

Oj. Kanske dax att nyktra till? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du när jag ägde din bluff Megakillah? När jag reraisat dig mer än halva min stack och du trycker in med 7 10 off träff på 10an? Samt att du fått för dig att syna med 7 10 off på raisen pre, är det den handen du menar fisk på? Plus att du visade upp bluff nån hand precis innan och kände dig tvungen att bluffa igen? :shock: Förklara gärna vad du trodde jag skulle folda efter ditt svaga spel innan min reraise på slutet.. Kul o veta!!! Den bluffen du gjorde efter en stark reraise va inte så vidare smart, vilket du kanske också märkte eftersom du kom sist och jag kom 1;-) Pözz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min image var supertight och ditt spel ett ev- mot en komplett spelare som mig själv. Mitt spel gjordes pga av min supertighta image och min övriga image som kung på 0,5/1, 1/2 och 2,5/5 till viss del. Men nästa gång är det nog du som åker på sista plats tack vare ev- mot den riktiga kungen 8-) Trodde du var en bra komplett spelare men jag har nu ändrat noten från "näst bäst på 1/2" till "fisk".

 

Lycka till med spelet. pözzokjaM ;) Ni övriga läsare, bluffa aldrig en cs 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min image var supertight och ditt spel ett ev- mot en komplett spelare som mig själv. Mitt spel gjordes pga av min supertighta image och min övriga image som kung på 0,5/1, 1/2 och 2,5/5 till viss del. Men nästa gång är det nog du som åker på sista plats tack vare ev- mot den riktiga kungen 8-) Trodde du var en bra komplett spelare men jag har nu ändrat noten från "näst bäst på 1/2" till "fisk".

 

Lycka till med spelet. pözzokjaM ;) Ni övriga läsare, bluffa aldrig en cs 8-)

 

Det låter fint :-) du har den tightaste imagen på svs ;-) pözz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En söndagsturre kanske skulle va ngt mr mos?

 

På söndag (27/1) klockan 23.00 påbörjas ett tekniskt underhåll på svenskaspel.se. Detta påverkar även pokerrummet, som därför kommer att vara stängt fram till cirka 08.00

 

Privata turneringar!

De som har starttid efter 20.15 kommer att flyttas till 20.15.

Alla kommer att spelas med standardstrukturen, 12 min, och 1 500 i startmarker.

 

 

 

http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?PageID=4127&childid=&parentid=5151&menuid=7&catID=78&newsID=120429

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KALORIBOMB_140819w.jpg

 

Hittade en bild på dig, mosmannen!

 

 

 

 

Faaan va nice! Jontorpsgrillen i GBG, körde en tunnbrurulle med dubbla vurrar räksallad i Lördags !

 

Var nämligen på MC mässan i GBG i helgen o när man stod o fyllekäka på lördagsnatten såg man ju denna bild!

 

Va lite kul, poolarna som var med är inga pokerlirare så jag sa inget utan log bara lite själv !

 

GÖTT MOS !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...