Skanke Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2008 Hur känns det att fortfarande sitta i brunnen? Vad tror du att du skulle kunna ta i för avgift för att få ladda ner dina filmer utan att du mister alla ina tittare? Äh jag har klivit upp för länge sedan men ibland hissar jag upp hinken och får då se en och annan fråga.. En femma skulle man nog kunna ta..... Citera
jack_the_dipper Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 SM-guld i Bowling? Vilken klubb spelade/spelar du för och vad heter du? Lirade själv i BK Örnen som ung men slutade spela bowling för många år sedan. Är inte så uppdaterad på bowlingfronten nu för tiden men jag var nere under Hajen Cup för 3 år sedan och söp med alla! Det var iaf svinkul. Citera
Skanke Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2008 Avance, och jag heter Martin brukar hänga med Roger Gustavsson... Citera
mrghost Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 Annars har alkoholen tyvärr spelat mig en hel del spratt så jag har lagt ner den.... Vad är det för spratt som du fått av alkoholen då? Några exempel? Citera
Skanke Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 Har haft svårt att sluta när man väl börjat, många tillfällen man vaknar utan att veta var man är och hur man kom dit. Har även blivit våldsam på fyllan, gjort olagligheter av varierande sort...Även missat saker som varit planerade dagen efter pga våldsam baksmälla. Har aldrig varit så att jag har kännt suget att dricka varje dag men ibland inte alltid spårar drickandet ut.... Citera
Skanke Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 Har en dagbok här på forumet som ni gärna får ställa vidare frågor i då jag tror att brunnen stängs efter nån dag http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/19845-skankes-dagbok-film-s-187-a-200.html Citera
Recommended Posts