StepYaGameUpSon Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Hur ofta uppdateras Sharkscope på Everest? Precis börjat spela lite, och ser jag spelat 25 sng. Men Sharkscope visar bara 8 sng... Gått ca 10h sen jag hade spelat 8 sng.. Citera
TwoKings Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Det står under "Coverage Details" att det tar 2min för Everst att uppdateras. "Occasionally when we are performing system maintenance updates can take up to 24 hours. If this occurs we will normally put a message up on the home page." Citera
Octocrab Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Mina erfarenheter säger att det tar mycket längre än 24h ibland för Sharkscope att uppdatera sina Evereststats, upp till en vecka Citera
StepYaGameUpSon Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Över 24h iallafall, när jag körde på pokerstars tog det någon minut. Citera
Recommended Posts