Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Studiegrupp för avancerade SNG-spelare

Anmälningstiden har nu gått ut och jag vill tacka alla för visat intresse. Tyvärr så var vi tvungna att vara ganska hårda i vår gallring då det var en bit över 20 personer som sökte till gruppen. Enligt enhälligt beslut av mig och Eury kommer gruppen att bestå av:

1. Hox

2. Eurythmech

3. Rebonius

4. Playboy

5. jensax

6. starkater

7. Vrakman

8. Dafgaard

9. León

10. Gahlster

11. Illvillja

12. Mr_Fille

Postad

Jag har fått ihop 11st anmälningar. Sista dag för anmälning är nu satt till onsdag kl 2200. Har du inte anmält dig innan dess så får du inte vara med...

Postad

jag spelar shorthanded s&g $20+2. spelar ca 200st/vecka men jag tror inte att jag är tillräckligt bra för att ta plats i studiegruppen annars hade det varit skoj. Tror dock att jag kommer lära mig mkt av de som är med i studiegruppen förhoppningsvis:)

Postad

Om det varit HUSNG hade det varit intressant att vara med. Spelar ytterst lite 9-manna SNG nuförtiden som jag gissar att majoriteten av händerna kommer att handla om.

Men man får önska er lycka till som är med och hoppas på många givande diskussioner.

• 6 months later...