EmWi Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Hej! Finns det en sida där ute som listar alla garantiturneringar och tiderna som de går på? Orkar inte leta igenom alla pokernätvärk själv nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 http://www.poker.se/ Längst ner på sidan finns det en lista på frirullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 18 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Ute efter garanti turnerningar.. Inte freerolls. Men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Antar att han är ute efter en lista med alla vanliga garantiturrar och inte frirullar, typ 50k garanti 100$ buyin på stars kl 20:00.. Iofs vet inte jag om ngn sådan sida men det vore gött om det skulle finnas en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Jag som läste fel. Såg det som gratis, inte garanti... Tror nog att det lättaste är ändå att öppna upp de klienter man har hemma och gå igenom deras turneringsschema. borde inte ta så väldans lång tid känns det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 18 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Här finns en el iaf.. Tyvärr bara vissa timmar framåt! http://www.freerollpokerlist.com/guaranteed-poker-tournament-list.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Gör det, sen skriver du här vilka det finns. Tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 18 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Bestämde mig faktiskt för att göra en:) postar sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 18 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Hmm.. Tror jag lägger listan i eget inlägg under mtt forumet... Så kan jag uppdatera allt eftersom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts