Gå till innehåll

Bots på T6?


GodOfPoker

Recommended Posts

Jag registrerade till T6 och downloada det. Jag fick 25$ som man kunde använda till SnG's. Jag registrera mej till en Step 3 Sng (som kostade 24$). När jag har registrerat till turneringen märker jag att andra spelarnas namn är likadana. Namnena var: qw2, qw4, qsq4, qsq5 och qsq6. Alla registrerade nästan samtidigt.

 

Första handen foldade jag och alla andra också. Andra handen fick jag AQo och satte all-in. Två synade, ena had AJo, och andra 64o. Jag ledde enda till river, då det kom en knekt. Jag föll ur turneringen.

 

Efter en liten tid (2 minuter) letar jag upp turneringen som redan är finished. Så tittar ja på tiden som turneringen höll på. Där står att den räckte en minut. Jag är ganska säker på att alla satt genast all-in efter den handen.

 

Jag tog själv ett par screenshots, på både bordet och turneringslobbyn.

 

Jag skickade ett meddelande till supporten och väntar på svar..

 

Vad tror ni om saken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan mycket väl tänka mig att det är nåt skumt, alla får ju mer eller mindre sina T€25 att spela för. Har än aldrig sett en step SnG rulla på T6. Finns ju inte direkt gott om betalande spelare på sajten. Om du inte läst T6 tråden så rekomenderar jag att du läser den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...