lolzor Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Och därmed var det missförståndet spårat till dig, och mina FB-misstankar bevisade. Underbart! Vad är det man har missat? Citera
MikeTime Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Poker; *Jag vinner cupen i pokerklubben. Blev bara fyra =( *Eury bannas 6 ggr under 2008 KLONK!! *Gdaily bannar sig själv i brist på bättre sysselsättning Näpp... *En svensk 21-åring vinner WSOP ME Näpp... *17 pokerklubbar rånas och 2 medlemmar omkommer Nja, lite rätt iaf *Svenska Spel anordnar återigen SM - 10.211 deltagare!! Japp, SM blev det men bara c:a hälften så många deltagare Övrigt; *Reinfeldt avslöjas i en enorm skandal och tvingas avgå tyvärr nej.... *Mona Sahlin avslöjas i en något mindre skandal och tvingas avgå tyvärr nej.... *Kungen åker fast i en nykterhetskontroll i en ny Porsche Nja, lite rätt iaf *Ett gigantiskt terrordåd lamslår hela USA No *Sverige drabbas av 43 naturkatastrofer! Nä Inte mycket man har koll på.... Citera
bossbaver Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Gick väl sådär kan jag känna... 1, USA erkänner att herr Armstrong aldrig spatserat runt på månen. tyvärr inte2, USA attackerar Iran och ett 3e världskrig bryter ut. fail 3, Nya larmrapporter oljekrisen kommer och bensinen kostar mot slutet av året 15kr/l fel, tvärtom, billigare än nånsin 4, 4 nya domedagssekter har hittat på nya random-datum för jordens undergång och skjuter ihjäl sig själva. (samtliga ledare undkommer och söks av Interpool för miljonbedrägerier) antagligen sant Edit. var det med pokertema förresten, eftersom tråden ligger i Poker off topic? Citera
Recommended Posts