Hox Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Kravspecifikationen och anmälningsinstruktioner till gruppen finns i denna tråd här. Har nu hängt på detta forum under ett tag och tycker att jag lärt mig hyfsat mycket om hur man spelar SNGs. Ett stort tack till alla som bidragit med det. Har bestämt mig för att utveckla mitt SNG-spel ytterligare, och kanske i en snabbare takt. Söker nu alltså någon/några spelare för att bilda en tvåmans eller fler studiegrupp. Exakt hur vi ska göra detta kan vi väl diskutera här, per mail/PM eller kanske i en privat del av pokerforumet som de andra nybildade studiegrupperna. Det är alltså tänkt för mer "avancerade" spelare, dokumenterat (läs Sharkscope) vinnande spelare, med goda teoretiska och praktiska kunskaper om SNG. Många SNG-spelare här vet väl vem jag är, har ROI på typ 14% på $16-nivån och runt 9% på $27 över ca 3,5k SNGs. Sedan igår natt spelar jag $60. Känner du att du inte kan lära mig något - så är gruppen inget för dig. Har inte riktigt kommit på hur jag vill göra detta, så jag föreslår att ni som vill vara med skriver i denna tråd hur ni vill ha det helt enkelt. Japp, jag tar den enkla vägen ur det problemet... Hoppas det finns intresse! Citera
Rebonius Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Jag är möjligtvis intresserad. Ungefär hur mycket tid per vecka pratar vi om? Citera
eurythmech Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Kan också vara intresserad, men helst inte som en del av forumet isf. Det känns så transparent. Citera
gdaily Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Kan också vara intresserad, men helst inte som en del av forumet isf. Det känns så transparent. Du har varit avstängd under tiden vi drog igång studiecirkelmöjligheten där man kan slippa transparens. Citera
eurythmech Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Ja just det, såg just din tråd angående det. I såna fall är läget ett helt annat. Låter som ett trevligt upplägg. Citera
jensax Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Jag är intresserad. Hoppas att gruppen kan skapa lite djupare tankar kring tex bluffspel mot reg där han vet att du är stabil, som tex eurys post förut idag och inte bara det vanliga, är det ställ eller fold här och andra standardsituationer. Citera
Hox Postad 16 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2008 Nej, det blir ju ett privat forum förstås. Så kan vi också få våra lösenordsskyddade trådar att dyka upp på förstasidan som folk kan irritera sig på. Citera
Plenoptic Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Är också intresserad. Har inte varit särskilt aktiv på forumet hittills, men detta verkar passa mig bra. Spelar $60 på Stars. Runt 1800 spelade enligt SS, men har nyligen börjat spela SNG mer intensivt. Snittar väl runt 40-50 om dagen. Citera
Gahlster Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Smått intresserad, beroende på hur mkt tid som behöver läggas. Citera
eurythmech Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Det här kan bli ett riktigt bra gäng! Citera
Guggan Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag är också intresserad men det beror på hur mkt tid som ska läggas. Reg på USD50+ och har har över 5k kontrollerbara SNGs på denna nivå. Jag håller för närvarande på att gå över från Fullring till fem-manna så en studiegrp skulle vara av intresse. MVH Citera
Bluwajt Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Som några skrivit beror det på hur upplägget ser ut och hur mkt tid det kommer ta. Men är nog intresserad. Citera
eurythmech Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag är btw i första hand intresserad om det finns hyfsade krav på deltagandet. Både vad gäller spelad volym / tid (månader är en lämplig tid att mäta mot imho) och vad gäller postande av händer och filmer. Citera
Illvillja Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Vore också intresserad, finns inte heller med ngt större antal händer på sharkscope då jag spelar på Betfair. Spelar $75-$150 SNGs mestadels just nu för mitt leverne. Citera
Octocrab Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Jag är intresserad. Har tokflytit på Everest SNGs på senaste tiden, var haj på Sharkscope tills en downswing nyss, men har ROI på 30% på 22s just nu. Har varit uppe och pillat på 55s och ligger lite plus där men det är helt nytt Citera
Recommended Posts