Gå till innehåll

The well - Hampulito


hampulito

Recommended Posts

Din pokerkarriär från första stapplande steg till nu?

 

Nivåer och siter idag?

 

Bästa pokerminne?

 

Tre bästa manliga respektive kvinnliga sångröster?

 

Två bästa tillredningsförslag på falukorv?

 

Ojoj det är lång historia det började med expekts frirullar för 2.5 år sedan. Tyckte själv att jag var riktigt bra då, tvekade inte en sekund att stoppa in degen pre med a7 eller kts.

Det fortsatte med blandat skottning på pacific och everest, satte in några tusenlappar varje månad som skottades bort, ibland kom man upp i några k som cashades ut, men jag gick garanterat mycket minus mitt första år som pokerspelare.

Det tog nog 1.5 år innan jag började ta till mig det här med br managment även om jag är en sopa på det fortfarande.

Kring nyår förra året var jag så in i helvete less på mitt jobb som telefonförsäljare att jag sa upp mig för att satsa på pokern, min rulle var på1500$ och jag spelade nl50.

Diciplinen blev betydligt bättre då jag inte hade någon annan inkomst och jag klättrade snabbt till nl400 sedan gick det utför jag blev styv i korken och började skotta nl1k och 2k plötsligt hade jag tappat 17k på 2 timmar.

Som tur var kunnde jag få stake för nl200.

Efter några veckor var jag tillbaka på nl400 där jag har spelat hela hösten har dock cashat ut lite väl mycket och strulat med tiltar och skott.

Därför spelar jag nl200 för tillfället hoppas vara tillbaka på nl400 om någon vecka.

 

 

Nivåer och siter idag?

 

Vill skriva nl400 evp men det är 200 som gäller en stund.

 

Bästa pokerminne? jag kom 2a i en 10k gtd på pacific precis när jag började spela det är nog den vinsten som gjort mig gladast.

 

Tre bästa manliga respektive kvinnliga sångröster?

 

Bobby kimball, Tommy körberg, Luciano Pavaroti.

 

Whitney Houston, Janis Joplin, Carola.

 

 

Två bästa tillredningsförslag på falukorv?

 

Jag äter inte sånt skit det känns för vidrigt men stekt falukorv och makaroner är ju gott och ugnstekt falukorv med potatismos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gammal är du?

 

 

Jga är 24.

 

Hur många timmar spelar du per vecka i snitt?

 

Saknar du "richtoften" här på pf?

 

Är det för mycket OT-trådar på detta forum?

 

Hur ska jag spela/vilken spelstil för att spöa dig i TNL SH?

 

Lyckotal?

 

Spelar du på lotto?

 

Ingen aning men det är många.

 

Vet inte vem det är så svar nej.

 

Det är kul med ot.

 

Snor tight så kommer jag bluffa bort mig så småningom.

 

Hade 11 som lyckotal när jag var liten för att brolin hade det nummret.

 

Jag spelar inte på lotto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  1. Hur stor är sannolikheten att du ska gula under 2008?
  2. Hur stor är sannolikheten att du ska fyrdubbla din rulle under 2008?
  3. Vem är den bäste spelare från Björklöven genom tiderna?
  4. Tiltar du på "ty, gg!" i chatten när någon gör en hit and run mot dig?
  5. Hur många har du upplagda i din MSN?
  6. Hur många av dem spelar poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Hur många h per dag spenderar du framför datorn?

2. Hur mkt tid lägger du ner på att analysera ditt och/eller andras spel?

3. Hur många inköp har du backat som mest under en down swing? (Ej HU)

4. Blir du aggressiv/märkbart förbannad IRL när du tiltar?

5. Vad anser din fru/sambo om att du spelar så mkt poker?

6. Anser du dig vara en bra förälder trots att du spelar så mkt poker? Har ngn haft ngra invändningar om detta?

7. Tror du att de bästa livespelarna skulle ha en edge över de bästa internetspelarna om de spelade live CG?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad?

__________________

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  1. Hur stor är sannolikheten att du ska gula under 2008?
  2. Hur stor är sannolikheten att du ska fyrdubbla din rulle under 2008?
  3. Vem är den bäste spelare från Björklöven genom tiderna?
  4. Tiltar du på "ty, gg!" i chatten när någon gör en hit and run mot dig?
  5. Hur många har du upplagda i din MSN?
  6. Hur många av dem spelar poker?

 

1. 5%

2. 90%

3. Vet inte en enda spelare som har spelat i björklöven

4. Jag kan bli otroligt förbannad på hitandrunns när det gäller hu

5. har 63 kontakter, 21 av dom spelar poker.

 

1. Hur många h per dag spenderar du framför datorn?

2. Hur mkt tid lägger du ner på att analysera ditt och/eller andras spel?

3. Hur många inköp har du backat som mest under en down swing? (Ej HU)

4. Blir du aggressiv/märkbart förbannad IRL när du tiltar?

5. Vad anser din fru/sambo om att du spelar så mkt poker?

6. Anser du dig vara en bra förälder trots att du spelar så mkt poker? Har ngn haft ngra invändningar om detta?

7. Tror du att de bästa livespelarna skulle ha en edge över de bästa internetspelarna om de spelade live CG?

 

1 vet inte helt olika.

2 inte så jätte mycket.

3 mina dowsvings beror oftast på skott så dte blir svårt att räkna i inköp.

4 ytterst ovanligt

5 när hon är här spelar jag på fasta tider ca 5 timamr om dagen. när hon inte är här spelar jag 24/7

6 jag anser mig vara en bra förälder ja, jag ägnar ju inte mer tid till poker än vad jag skulle gjort om jag hade jobbat, ingen har haft några invändningar det är ju ne klar fördel att kunna vara hemma.

7 inte mot dom absolut bästa live spelarna, men mot dom flesta stora namnen torr jag defenetivt dom har edge.

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

 

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff? mot mot

* För eller emot aktiv dödshjälp? för

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad vet ej

* Blondiner eller brunetter? spelar inge roll

* Stora starköl eller groggar? båda går bra

* Favvofilm? cocain cowboys

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems? ja mitt eget

* Nånsin hånglat med en kille? ja

* Vad heter du på riktigt i förnamn? Hampus

* Största MTT-klonken? 12e plats i 750k på ftp 7.2k

* Bäst / sämst med pf.nu? Att man könner sig lite social när man sitter och ugglar framför datorn. det tar mycket tid och är beroendeframkallande

* Coca-cola eller Ramlösa? ramlösa

* Big Mac eller Whopper? whopper

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg? akof

* Vilken mobiltelefon har du nu? k850i tror jag den heter ericsson med 5 megapixel

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du? ja men jag lyckades inte

* Vem är mest överskattad på pf? inte många jag sett spela

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl? 3

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf? ingen aning

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja? Eury

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)? Söderkrippa, klyka, juggler, ängeln, eury,

 

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja? nej

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? ja

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen? Jag har fått det bekräftat

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja? Hemdhes

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? sportbil

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad? amfetamin, lsd, extacy, benzo, opiater av alla slag, svamp, cannabis, men det är svunna tider

__________________

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du lägger dig efter att ha tiltat bort i princip hela din rulle, tänker du på poker eller din dotter mår du blundar?

 

Båda

 

Tar du akassa? Nej

 

Hur ser du på framtiden? Familjefar eller luffare? Familjefar

 

Bryta ett ben heller stava förbannade "alldrig" fel resten av livet?

Stava fel resten av livet obv
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provar väl igen....:roll:

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...