Vrakman Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Nån som vet vad som gäller? Jag är inte helt nöjd med bests information... I mail framgår det att Crazy Challenge ska pågå från 15 januari till 15 februari, och idag är det liksom 15 januari. Citera
katten99 Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Informationen kom ut på deras hemsida igår och idag fick jag ett personligt mail. Loggar du in på ditt konto så har du ett meddelande i din inbox med exakta poängkrav just för dig. Det gäller alltså att samla in mer poäng än du gjorde i december. Detta betyder att poängen du spelade in i januari för Crazy Christmas även tillgodoräknas till Crazy Challenge kampanjen. Mycket bra! Citera
Vrakman Postad 16 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2008 Jag fick upp det i inkorgen idag också, men tror inte om jag är aktuell pga av bonusknäckeri. För detta gäller tydligen inte om man spelar mot en bonus under tiden... Fö undrar jag vem de här kampanjerna är till för? Grinders får ju bananer som är långt mer än detta, och smålirare når väl knappast upp i dessa nivåer, framförallt de som lirade månaden innan... Citera
Recommended Posts