StepYaGameUpSon Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Andra handen, har möt FI på PLO då han var en mega fisk... FI 390$ HERO 400$ HERO JhJs FI check HERO Raise 20 FI call 20 Flop (POT 40) Ks Qh Jc FI Raise 60 HERO call 60 Turn (POT 160) Ks Qh Jc 7s FI Raise 200 HERO? Hans över bet på flop o turn känns som han är rätt svag.. FOLD/PUSH? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 All in, du har en mycket stark hand och Fi har knappt något kvar i stacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Har han A10 är det bara att skriva "wp" i chatten, du ska ju självklart inte mena det, köpa in igen och sedan spela av han allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QuantumSatis Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Tveklös push. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StepYaGameUpSon Postad 14 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Svårt att se att han har A10, enda jag kan tänka mig e 10-9.. Det är överbeten som förvirrar mig lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Tveklös push. QFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StepYaGameUpSon Postad 14 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 QFT! QFT betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 QFT betyder? Quoted for truth. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StepYaGameUpSon Postad 14 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 FI 390$ HERO 400$ HERO JhJs FI check HERO Raise 20 FI call 20 Flop (POT 40) Ks Qh Jc FI Raise 60 HERO call 60 Turn (POT 160) Ks Qh Jc 7s FI Raise 200 HERO Raise 290 (All in) FI Call 80 (All in) River Ks Qh Jc 7s 2h FI Show Kh 9c HERO Show JJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 fold flop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellesvanshård Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Fold pre så slipper du sånna här oerhört svåra beslut. Nä men seriöst om du spelar NL400 så vet du väl hur du brukar spela dessa floppar särskilt hu. Menar du att någon här seriöst ger dig rådet att folda eller vad är problemet. Är det bekräftelse du vill ha eller, förlåt om jag låter irriterad men jag menar, kom med något bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StepYaGameUpSon Postad 14 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Överbeten som förvirrade, min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellesvanshård Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Andra handen, har möt FI på PLO då han var en MEGA fisk... Överbeten som förvirrade, min vän. Push, och tack för kaffet. Förlåt för att jag va så syrlig innan. Överbeten han gör behöver dock inte betyda ett skit, han kan garanterat inte förklara det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QuantumSatis Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Överbeten är ju mycket bättre nyheter än typ halvpott, dels på grund av att det nästan aldrig är en monsterhand och dels på grund av att alla pengar kommer åka in. Han överbetade för att försvara sitt TP, vilket är ett riktigt dåligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StepYaGameUpSon Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Tack för analyserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Vad nickar du och vilken site lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Vad nickar du? Vilken site spelar du på? Vilka tider brukar du spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Bra spelat, jag hade nog varit i valet och kvalet när han överbettar turn! Sånna här händer tenderar att bli svårspelade mot fiskar men kul att du hamna på rätt sida pengarna iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banankaka Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Hur kan han checka preflop? Hur kan han raisa forst in pa floppen? Vad for annat allternativ har du an att miniraisa honom all-in pa turn? Du slowplayer nar du synar floppen, du synar inte for att dra ut och ingenting har andrats nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts