Gå till innehåll

Skatt?


ahcp

Recommended Posts

En till intressant fråga är hur mycket man kan ta ut utan att bli granskad? Själv är jag ingen highroller direkt, utan har plockat ut en ca 2000$ i omgångar från EP utan något trassel.

 

Ni som spelar högre, hur mycket har ni tagit ut som mest utan att någon krävt skatt?

 

Det kan komma smällar efteråt i guess.

Men jag har plockat ut runt 40k sedan september.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan komma smällar efteråt i guess.

Men jag har plockat ut runt 40k sedan september.

 

Då känns det som om mina uttag från nl-100grindandet är rätt safe.

 

Det är inte så att skatteverket kommer springande samma dag som ni tar ut. Ni måste ju först få chansen att deklarera som vanligt. Det lär ta ett år eller så innan de hör av sig, om de nu skulle göra det alltså. Risken är väl minimal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade till supporten i september och frågade om man planerade att flytta servern till Europa, och det gjorde man, inom ett par månader. Hur blir det nu med detta? Är det på gång?

 

 

8-)

 

 

ps- förlåt för drygheten, men kolla övriga trådar där evp ska komma med förändringar som inte är en försämringar för spelarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar dra ut på det tyvärr. Skickade ett nytt mail idag:

 

Tack för ditt mejl. Svar paa dansk. Vi forsoeger at vaere saa taet paa vores kunder som muligt og hvis det bliver muligt for os vil vi gerne aabne et konto i Europa. Paa nuvaerende tidspunkt kan vi ikke sige noget om hvornaar dette eventuelt kan ske. Med vänliga hälsningar,Spelarsupporten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...