vuns187 Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Hej! En polare till mig berättade för mig att om vi vinner en WSOP biljett på stars så gäller inte biljetten. Stämmer detta? eller yrar han? Citera
pokerpewe Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Hej! En polare till mig berättade för mig att om vi vinner en WSOP biljett på stars så gäller inte biljetten. Stämmer detta? eller yrar han? nu är jag inte helt insatt på ämnet men har för mig att jag hört att siterna inte längre får köpa in sina spelare till wsop utan ger dom Inköpet rakt i handen istället. Citera
Tomtah Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 nu är jag inte helt insatt på ämnet men har för mig att jag hört att siterna inte längre får köpa in sina spelare till wsop utan ger dom Inköpet rakt i handen istället. Tror samma. Citera
PokerPlogg Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 PS sätter in $10K på kontot Citera
highbury90 Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 PS sätter in $10K på kontot Är det så? Intressant att veta hur många som isf. använder pengarna till att köpa in sig i WSOP. Borde ju lösas på ett bättre sätt för siten, tex. att ge folk cashen i Vegas... Citera
vuns187 Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2008 men allvar? isåfall är det ju piss för oss här i swe! då får man ju casha 3k själv! efter som skattemannen tar 30%! GRRR! Citera
Morgyleus Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 men allvar? isåfall är det ju piss för oss här i swe! då får man ju casha 3k själv! efter som skattemannen tar 30%! GRRR! Svarsalternativ 1: Och varför måste du berätta det för skattemannen? Svarsalternativ 2: Så bra att någon tar sitt ansvar och betalar för barn- och äldreomsorgen, sjukvården o.s.v. Svarsalternativ 3: Kvala nån annanstans då! Citera
estella Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Om jag inte minns fel så var Ladbrokes den enda siten som blev godkända till att köpa in sina spelare i main event förra året.. Citera
ziddax Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 men allvar? isåfall är det ju piss för oss här i swe! då får man ju casha 3k själv! efter som skattemannen tar 30%! GRRR! och det får du inte om du kvalar in på nån annan icke-EU site? Turneringsinköp är också beskattade vinster... Citera
HouseDoG Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 När vi ändå diskuterar WSOP på PS: när börjar egentligen PS-kval till WSOP? Citera
Recommended Posts