Gå till innehåll

Jigsaw - jagar bonus på Ongame

jigsaw

Recommended Posts

Både fredag och lördag kvällar är ju kända för folk spelar lite glada i hatten och och det märktes mycket väl under mina fyra spelade $11 Sit & Go's. Hela sessionen börjar med att jag trycker in pengarna med AKs preflopp efter x antal rais och får call av A2(?). Som sagt glada i hatten. Jag dubblar alltså upp redan i första handen och jag spelar sedan ett väldigt enkelt ABC-spel och lyckas tillslut vinna denna Sit & Go.

Alla fyra bord var väldigt lösa och aggresiva. Jag försökte därför bara hålla en låg profil och endast spela topp tio starthänder, vilket funkade ganska bra. Jag använde mig av den tighta strategin hela vägen till bubblan där jag började öppna upp spelet mer och stal lite blinds när det fanns läge. Det var i en Sit & Go som min tighta stil inte riktigt gick hem och jag slutade där på en femte plats, medans jag i de två andra placerade mig som tvåa i den ena och trea i den andra.

Fyra spelade resulterade alltså i en första plats, en andra plats, en tredje plats och en femte plats. Skönt med pluss! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 148
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelade nyss en session bestående av fyra stycken 9-manna $11 reg. och en 6-manna $13 Turbo.

Spelade helt okej, men absolut inte något A-game. Hade väldigt mycket tur rent ut sagt, men det tillhör väl poker antar jag. Kalaset slutade iaf. med bästa resultatet på länge med placeringarna etta, etta och trea i $11 och även en vinst i $13.

Börjar alltså med två bra sessions i mitt excellblad! :)

Länk till kommentar

Spelade nyss en session bestående av fyra stycken 9-manna $11 reg. och en 6-manna $13 Turbo.

Spelade helt okej, men absolut inte något A-game. Hade väldigt mycket tur rent ut sagt, men det tillhör väl poker antar jag. Kalaset slutade iaf. med bästa resultatet på länge med placeringarna etta, etta och trea i $11 och även en vinst i $13.

Börjar alltså med två bra sessions i mitt excellblad! :)

NIce kör hårt!!

Ja jag har lyckats hämta igen allt förutom 100 dollar de bara smäller när jag inte blir utdragen eller när jag drar ut lika mkt som jag blir utdragen. För jag är en så mkt bättre pokerspelare än vad dom är:) KÄmpa på! snart lirar vi på samma bord;)

Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Bra jobb mods. :)

Efter att spelat cashgame i någon vecka, så har börjat sakna S&G's. Nivåerna min rulle tillåter för cashgame-spel är inte motiverande att sitta och grinda på. Även om det rör sig om samma nivå i S&G så hittar jag motivationen genom att jag verkligen vill vinna, jag vill komma etta! Det handlar inte lika mycket om pengarna helt enkelt. Jag kommer därför att fortsätta spela S&G's.

Efter ett uttag och en tiltvecka som inte finns ligger rullen nere på $50 och befinner sig på FTP tillsvidare.

Kommer nog att spela $6 6-manna för att få upp rullen igen.

Må väl!

Länk till kommentar

Tiltade någon sjukt på FTP igår. Dåligt spel kombinerat med utdragningar och connection problem tiltade mig något fruktansvärt. :evil:

Spelade inget alls igår kväll och var riktigt less på pokern, innan jag kommer över Jonas ”Nebuchad” Danielssons blogg på pokermagazine. Fyfan vilka sjuka summor den där grabben drar hem. Man blir ju lagom avundsjuk! :)

Efter att läst hans blogg blev jag ju självklart sugen på att spela cashgame. :lol: Var för sent för att spela just då, men drog imorse upp fyra nl10 SH-bord på Betfair och började fiska. Gick riktigt bra och jag plussade fina $50. Detta är alltså pengarna som det var tänkt att jag skulle casha ut, men det verkar inte bli så. :P

Kommer nog inte spela något mer idag, men imorgon blir det spel igen!

Later

Länk till kommentar