jigsaw Postad 26 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2008 Både fredag och lördag kvällar är ju kända för folk spelar lite glada i hatten och och det märktes mycket väl under mina fyra spelade $11 Sit & Go's. Hela sessionen börjar med att jag trycker in pengarna med AKs preflopp efter x antal rais och får call av A2(?). Som sagt glada i hatten. Jag dubblar alltså upp redan i första handen och jag spelar sedan ett väldigt enkelt ABC-spel och lyckas tillslut vinna denna Sit & Go. Alla fyra bord var väldigt lösa och aggresiva. Jag försökte därför bara hålla en låg profil och endast spela topp tio starthänder, vilket funkade ganska bra. Jag använde mig av den tighta strategin hela vägen till bubblan där jag började öppna upp spelet mer och stal lite blinds när det fanns läge. Det var i en Sit & Go som min tighta stil inte riktigt gick hem och jag slutade där på en femte plats, medans jag i de två andra placerade mig som tvåa i den ena och trea i den andra. Fyra spelade resulterade alltså i en första plats, en andra plats, en tredje plats och en femte plats. Skönt med pluss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Spelade nyss en session bestående av fyra stycken 9-manna $11 reg. och en 6-manna $13 Turbo. Spelade helt okej, men absolut inte något A-game. Hade väldigt mycket tur rent ut sagt, men det tillhör väl poker antar jag. Kalaset slutade iaf. med bästa resultatet på länge med placeringarna etta, etta och trea i $11 och även en vinst i $13. Börjar alltså med två bra sessions i mitt excellblad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TILTJULIUS Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Spelade nyss en session bestående av fyra stycken 9-manna $11 reg. och en 6-manna $13 Turbo. Spelade helt okej, men absolut inte något A-game. Hade väldigt mycket tur rent ut sagt, men det tillhör väl poker antar jag. Kalaset slutade iaf. med bästa resultatet på länge med placeringarna etta, etta och trea i $11 och även en vinst i $13. Börjar alltså med två bra sessions i mitt excellblad! NIce kör hårt!! Ja jag har lyckats hämta igen allt förutom 100 dollar de bara smäller när jag inte blir utdragen eller när jag drar ut lika mkt som jag blir utdragen. För jag är en så mkt bättre pokerspelare än vad dom är:) KÄmpa på! snart lirar vi på samma bord;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Har lessnat fullkomligt på sit&go's nu. Kommer satsa mer på cashgame på micronivåer framöver. Startar en ny dagbok med cashgame snack. Tjingeling, tack för alla inlägg! / Jigsaw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 På begäran från innehavaren så låses denna dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Upplåst igen på innehavarens begäran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Nu även utflyttad från arkivdelen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Durin Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 OMG they work in teams! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Bra jobb mods. Efter att spelat cashgame i någon vecka, så har börjat sakna S&G's. Nivåerna min rulle tillåter för cashgame-spel är inte motiverande att sitta och grinda på. Även om det rör sig om samma nivå i S&G så hittar jag motivationen genom att jag verkligen vill vinna, jag vill komma etta! Det handlar inte lika mycket om pengarna helt enkelt. Jag kommer därför att fortsätta spela S&G's. Efter ett uttag och en tiltvecka som inte finns ligger rullen nere på $50 och befinner sig på FTP tillsvidare. Kommer nog att spela $6 6-manna för att få upp rullen igen. Må väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Durin Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Lycka till igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Nu även utflyttad från arkivdelen . bah.. OMG they work in teams! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Lycka till igen! Tack så mycket. Började sjukt kasst idag iallafall, med placeringarna 4, 4, 4, 4, 4, 3, 2, 2. $25 Mat, sen ska jag försöka ta igen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Blir några fler spel nu, wish me gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Ar det vinna eller försvinna (ny deposit) som gäller nu? Om inte, så borde du väl kliva ned i nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Ar det vinna eller försvinna (ny deposit) som gäller nu? Om inte, så borde du väl kliva ned i nivå? Lyckas jag gula på ftp, kommer jag att använda pengarna som det är meningen att jag ska ta ut. (Dom är fortf. kvar online) ca. $160 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Ok. Vinna eller avbryta uttag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Ok. Vinna eller avbryta uttag då? Precis hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Det dåliga spelet fortsätter. Förstår mig inte på hur vissa spelar!!! Jag ska vara glad att dom spelar som dom gör, men när någon träffar tvåpar med J2off efter att jag raisat 4xbb preflopp gör mig så jävla förbannad. Placerade mig 3, 5, 1, 2, 6, 2, 5 $5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Drog igång två till, vilket jag inte borde gjort. Har tappat kontakten med FTP, och jag börjar få lite tidsnöd.... fan också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 nope, hinner inte spela klart dom nu.. kul.. precis vad rullen behövde!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Tiltade någon sjukt på FTP igår. Dåligt spel kombinerat med utdragningar och connection problem tiltade mig något fruktansvärt. Spelade inget alls igår kväll och var riktigt less på pokern, innan jag kommer över Jonas ”Nebuchad” Danielssons blogg på pokermagazine. Fyfan vilka sjuka summor den där grabben drar hem. Man blir ju lagom avundsjuk! Efter att läst hans blogg blev jag ju självklart sugen på att spela cashgame. Var för sent för att spela just då, men drog imorse upp fyra nl10 SH-bord på Betfair och började fiska. Gick riktigt bra och jag plussade fina $50. Detta är alltså pengarna som det var tänkt att jag skulle casha ut, men det verkar inte bli så. Kommer nog inte spela något mer idag, men imorgon blir det spel igen! Later Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 sHÅja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 sHÅja! haha, ja nu jävlar blir lite cashgames grind om en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 gl gl. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 21 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 gl gl. /SK Tackar. Lyckades på 2h plussa $10. Ingen skön timlön direkt, men 6 inköp upp för dagen får jag vara nöjd med hehe. Fortsätter det lika bra, kommer jag gå upp i nivå när jag plussat 20 inköp. usch, upp om 4h. Godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts