Bernt Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Slutade spela poker för drygt 1 år sedan och undrar helt enkelt hur utvecklningen har varit det senaste året? Är fiskarna kvar? Lika lätt att göra pengar på NL50-100? Citera
Pold Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 tycker det har blivit lite knepigare på nl100-200, men som många säger, variansen Citera
Floppus Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 nl50-100, humm va kan man säga förutom att ofta på helger så finns de idi*ter som har en tendens att overbetta.. i min menging så har folk blivit lösare. fast de gynnar ofta de lite bättre spelarna Citera
Weedobooty Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Jag tycker det går trender i det där. Under våren/sommaren 2007 var det mycket LAGande, men just nu tycker jag det är gnet-tajt, åtminstone på Full tilt, där jag spelar. Det är väldigt många som spelar med ministackar just nu också. En stor del av dom är tyskar av nån anledning. Det räcker väl med att nån tysk pokertidning har en artikel om shortstacking och så vill många prova det. Det är dock fortfarande inga större problem att vinna om man kan spela poker. Citera
vuns187 Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 det är för att just nu har tyskarna den pokerboom som vi hade för några år sen. Iofs med den nya lagen i tyskland så avtar nog den boomen nu LOL! Citera
Hemdhes Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 det är för att just nu har tyskarna den pokerboom som vi hade för några år sen. Iofs med den nya lagen i tyskland så avtar nog den boomen nu LOL! jag har varit en del i tyskland senast tiden..och förvånats över hur mycket poker det visades på TV.. värre än det var i sverige där när det var som värst vad är det för ny lag? Citera
Recommended Posts