ManOuchi Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Har gjort två deals med två olika affiliates på senare tid och har haft problem med båda. Första gången så fick jag inte min RB utbetald p.g.a att nätverket inte fick ha RB deals längre och p.g.a detta skulle jag kompenseras på något annat sätt, har inte hänt något på 3-4 månader nu. Har sedan fått reda på att andra personer fortfarande har RB på sidan jag spelade på. Den senaste affen jag gjorde en deal med så har inte RB kommit i tid och på vissa sajter har den inte kommit överhuvudtaget eller så har det kommit för lite. Undrar om någon annan haft liknande problem samt om det är värt att signa upp via en affe? kanske är bättre att signa deals med siterna även om man oftast får sämre deals men man får iallafall ut rätt summa vid rätt tidpunkt. Citera
olalun Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har oxå haft problem. Vilka sidor o affar handlar de om? Exempel ett låter väldigt likt ett av mina strul. Pm:a om du vill! Citera
HataB2B Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Första gången så fick jag inte min RB utbetald p.g.a att nätverket inte fick ha RB deals längre Exakt samma här. PM:a gärna så kan jag se om det är samma affe. Citera
ManOuchi Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2008 Exakt samma här. PM:a gärna så kan jag se om det är samma affe. oj Citera
Partyjack Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Exakt samma här. PM:a gärna så kan jag se om det är samma affe. Svensson? Nej fy fan va lågt, dags för sängen. Citera
BillyBobs Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Låt oss veta namnen på dessa affen på forumet så att alla är varnade för dessa asshålor. Kom att tänka på Hatab2bs typ 8k rakeback torsk. Han borde outta affen så att det inte händer igen. Vad sägs, starta en affetråd där folk får klaga o berömma, samt att affen får föra sin talan vid eventuella klagomål? Borde väl gynna alla parter. Citera
DrRoland Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Det är därför man ska signa upp sig hos stora pålitliga affar iställer för hos skumma idioter via PM. Chansen att man ska få problem då är oerhört liten. Citera
mmiioo Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Jag tycker man ser det ganska mycket på sidan om de är seriösa eller inte. Jag signar hellre upp mig via något stor affe än liten. Pokerlistings mm går ju att lita på. Men Allan-ballans-poker-knåp.se skulle jag nog inte signa genom.. Citera
Jennez Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Om man spelar riktigt mycket kan det definitivt vara lönt att maila direkt till sajten eftersom både spelaren och sajten då slipper både mellanhand och extra % till affen i fråga. Har sett alltför många oseriösa affiliates som jagar spelare ute på touren. Lovar brett och håller tunt är min erfarenhet. Stora affesidor, ngn du känner personligen eller direkt via sajten är mina tips. Citera
DrRoland Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Om man spelar riktigt mycket kan det definitivt vara lönt att maila direkt till sajten eftersom både spelaren och sajten då slipper både mellanhand och extra % till affen i fråga. Har sett alltför många oseriösa affiliates som jagar spelare ute på touren. Lovar brett och håller tunt är min erfarenhet. Stora affesidor, ngn du känner personligen eller direkt via sajten är mina tips. Finns det någon möjlighet till det om man inte är en highroller på 25/50NL då? Den där affen är ju bara en finne i arslet både för sajten och spelarna, men jag har inte hört talas om någon som har gjort så. Citera
Jennez Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Finns det någon möjlighet till det om man inte är en highroller på 25/50NL då?Den där affen är ju bara en finne i arslet både för sajten och spelarna, men jag har inte hört talas om någon som har gjort så. Visst, det är bara att maila supporten och fråga. Även om du inte spelar så mycket (men mer än genomsnittet) så finns det goda chanser att de kan erbjuda dig en deal. Om den sen är bättre eller sämre än en vanlig affe återstår ju att se. Fråga kan man alltid göra. Citera
ManOuchi Postad 10 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2008 Låt oss veta namnen på dessa affen på forumet så att alla är varnade för dessa asshålor. Kom att tänka på Hatab2bs typ 8k rakeback torsk. Han borde outta affen så att det inte händer igen.Vad sägs, starta en affetråd där folk får klaga o berömma, samt att affen får föra sin talan vid eventuella klagomål? Borde väl gynna alla parter. Det låter som en mycket bra idé men jag personligen vill inte hänga ut någon förtillfället då jag inte själv kan vara 100% säker på att det är dom som verkligen hustlat mig. Men om ni vet till 100% att snubben ifråga är fifflare så häng ut nollan det räcker väll med att han tjänar på att vi spelar? Citera
ManOuchi Postad 10 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2008 Jag tycker man ser det ganska mycket på sidan om de är seriösa eller inte. Jag signar hellre upp mig via något stor affe än liten. Pokerlistings mm går ju att lita på. Men Allan-ballans-poker-knåp.se skulle jag nog inte signa genom.. ` Har inte signat upp mig via en site vad gäller dessa två Citera
okocha Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Finns det någon möjlighet till det om man inte är en highroller på 25/50NL då?Den där affen är ju bara en finne i arslet både för sajten och spelarna, men jag har inte hört talas om någon som har gjort så. Ja den chansen finns, tror det är svårare på de större sidorna (stars, tilt, party), men på de lite mindre sidorna tror jag det är ganska så lätt att få en deal om man har spelat ett tag och spelar relativt mycket. Två sidor har t.o.m. kontaktat mig och erbjudet mig en deal strax efter att jag slutat spela där, och då spelar jag ändå bara NL200. Citera
Angels Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Ja den chansen finns, tror det är svårare på de större sidorna (stars, tilt, party), men på de lite mindre sidorna tror jag det är ganska så lätt att få en deal om man har spelat ett tag och spelar relativt mycket.Två sidor har t.o.m. kontaktat mig och erbjudet mig en deal strax efter att jag slutat spela där, och då spelar jag ändå bara NL200. Kan man få det på Stars? Citera
okocha Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Kan man få det på Stars? tror det är svårare på de större sidorna (stars, tilt, party), Svårare översätts här till nästan omöjligt. Citera
ManOuchi Postad 10 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2008 Kan man få det på Stars? Kan man få det på full tilt Citera
Juggler Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 För mycket offtopic nu. Låser. Citera
Recommended Posts