honest99 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Kankske för mycket begärt av blygsamma svenskar, men det vore underbart roligt att höra lite skryt! Verkar som om många på forumet har behovet, så... Jag vill ha en fullständigt ohämmad och oförskämt odräglig skryt-tråd. Allt från betyg, vinster i olika sammanhang, bedrifter. Vad som helst. Självklart måste allt man skriver vara sanning! Citera
bossbaver Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag är 3 faldig Svensk mästare... Sen är jag nog snyggast på pf.nu SÅ jävla cool! Kan väl även "skryta" om att lönekontoret missade att dra min sommarsemester vilket innebar att jag tog ut ett par veckors extra semester över jul, och resten av semestern blir sparad eller utpröjsad nu det här året... Fan så najs! Citera
Weedobooty Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Nä, försöker men det går bara inte. Citera
sturedenstore Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har råd med en jävla massa tuggummin! Citera
Olyckan_77 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 En gång i tiden var jag yngst i världen... Citera
shipitholla85 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 BRAG: JAG är snyggast på PF garanterat. Top20 rikast är jag nog med, sen lär jag vara den som fått ligga med snyggast tjejer oxå! BEAT: STD:s obv. Citera
SouthEast Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag fick J-O Waldners autograf 1980, då var han 15 år, (jag var yngre). Citera
Appel Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har spelat av Quentin Tarantino närmare 1000 på Black Jack när han var i sthlm på filmfestivalen för en jäkla massa år sen och hade sverigepremiär på Pulp Fiction. Citera
Partyjack Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har varit nykter i över tre månader, bröt foten på fyllan i Semptember och med det ovanpå en dålig lever som jag dragits med ett par år bestämde jag mig för att vara vit till nyår. Höll mig även nykter på nyår av någon konstig anledning. Detta kanske inte verkar vara någon jätte bedrift så ska jag påpeka att de flesta av mina polare (liksom de flesta på PF antar jag) knappt kan gå utanför dörren utan att hitta fyllan (läs är full varje helgdag minst). Trodde aldrig min karaktär skulle hålla för något liknande faktiskt. Citera
Jennez Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har en jäkla massa jag skulle kunna skriva för egen del men det som jag tycker är det coolaste (mtp att vi är på pf) är att min flickvän spöade Greg Raymer hårt i kinapoker. Till saken hör att min flickvän inte alls är särskilt bra på poker. Citera
TotalFarsa Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 [skryt] Jag är jävligt stolt över att jag vågade säga upp mig från ett jobb som jag vantrivdes på utan att ha ett annat jobb att gå till. Tog steget då jag gick på min föräldraledighet och med lite engagemang hittade jag mitt nuvarande jobb som kommunal arbetskonsulent med vilket jag stormtrivs. [/skryt] Citera
kentAA Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag hångla med båda tjejerna i Trance Dance samma kväll, när dom var som hetast.... Citera
hager Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Plussade 10bi på Nl50hu under två timmar inatt, har istort sett aldrig spelat hu förr. Lite småstolt Citera
O Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag hångla med båda tjejerna i Trance Dance samma kväll, när dom var som hetast.... Citera
Hemdhes Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 sluta med pokern trots <1mill plus, och kunnat motivera mig att börja jobba Legat med över 50 och nu förlovat mig med en som är överlägsen alla dem tillsammans (dessutom oskuld bör tilläggas) Citera
oleby Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Om jag känner detta forum rätt kommer denna tråd bli jävligt lång. P.S Jag har stor kuk Citera
shipitholla85 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 P.S Jag har stor kuk [X] Post SUCKS without pic! Citera
oleby Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 [X] Post SUCKS without pic! Snoppbilder får du surfa efter ngn annanstans Citera
bandini Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag kan läsa hur många såna här trådar om dagen som helst utan att blinka. Citera
Nickefik Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har världens bästa sambo. Citera
vuns187 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag kan inte få stånd för då svimmar jag... Citera
bossbaver Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har varit förband åt/och hängt backstage med Systrarna Graaf De ni... Citera
Jimmy_the_Rose Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har en dotter. Jag har ett rykte om att vara bra i sängen Citera
grandyz Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Går rykten om att jag är porrstjärna och går under smeknamnet "Franky Fuckbone". PM för bildbevis lol! Fick VG i styrteknik i gymnasiet fastän jag bara var där 30% av lektionerna och fick IG på det enda provet vi gjorde. Citera
Pey Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 sluta med pokern trots <1mill plus, och kunnat motivera mig att börja jobba Legat med över 50 och nu förlovat mig med en som är överlägsen alla dem tillsammans (dessutom oskuld bör tilläggas) Hahaha Citera
Recommended Posts