Supertequila Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 hemma nu full o glad... tänkte köra en minisession trots att jag sprungit dåligt sista vecka... efter 10 min kallarsynar jag AK på knappen mot CO-öppning. Flopp ATT. Vi hamnar all in på river, Fi visar AA. Stänger ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Fi instasynar. Han har hållit på o 4betsställt A2o o allmänt spewat pre. BossMedia Game #1745770062: Table Table TH 1712 - €5.00/€10.00 - No Limit Hold'em - 04:22:33 - 2009/08/28 Seat 1: Leo-Drake (€900.24) Seat 3: gusmat (€909.52) Seat 5: -Bassieboy (€1472.00) Seat 2: ToñoQ (€1224.63) Seat 4: ThamArai (€1087.00) Leo-Drake posts the big blind of €10.00 -Bassieboy posts the small blind of €5.00 ThamArai is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Leo-Drake ToñoQ calls €10.00 gusmat raises €30.00 ThamArai folds -Bassieboy calls €30.00 Leo-Drake raises €90.00 ToñoQ folds gusmat raises €200.00 -Bassieboy folds Leo-Drake goes all-in with €900.24 gusmat calls €900.24 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot €1837.48 | Rake €3.00 Board: gusmat won (€0.00), mucks Leo-Drake won (€1837.48), showed ToñoQ won (€0.00), mucks ThamArai won (€0.00), mucks -Bassieboy won (€0.00), mucks Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Nu är man hemma totally wasted igen... Var en bra natt på stan.. först Lounges med Bintou o Naz, sen Push med Feben o hennes iranska vän va hon nu än heter, o sen Peacock med Bintou o Naz som var där o smsade ihjäl sig så jag drog dit. Spelet har gått tungt, fr 5k euro plus ligger jag 3k back.... men men... gäller o ligga i. Slutar jag inte månaden plus så ska jag fan köra nl200 hela nästa månad o fixa 4-5 k plus på supervärdet.... Experimenterar just nu med ny betsizingslinjer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Blev en fyllesession igen inatt o som vanligt plussade jag när jag spelade full. Kanske läge o bli alkis? Vek två st QQ och en KK postflop, 200bb djupt. Sick va tight-vek jag är när jag är full! En railbird som är medforumit tyckte jag skulle pusha river här. Jag tycker inte det finns så där jättemkt värde i det. Döm själva: BossMedia Game #1748366401: Table Table TH 114 - €5.00/€10.00 - No Limit Hold'em - 06:14:45 - 2009/08/30 Seat 1: look2gd (€4641.44) Seat 2: Leo-Drake (€1121.37) Seat 3: AEL 88 (€722.88) look2gd posts the big blind of €10.00 AEL 88 posts the small blind of €5.00 Leo-Drake is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Leo-Drake Leo-Drake raises €25.00 AEL 88 raises €85.00 look2gd folds Leo-Drake calls €85.00 *** FLOP *** AEL 88 bets €90.00 Leo-Drake calls €90.00 *** TURN *** AEL 88 bets €90.00 Leo-Drake calls €90.00 *** RIVER *** AEL 88 bets €130.00 Leo-Drake calls €130.00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Seat 1: look2gd (€4641.44) Lirar han allt från 3/6 till 50/100? Såg han satt och lirade hu på nl10k samtidigt som han satt och lira nl600 på ditt bord inatt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Lirar han allt från 3/6 till 50/100? Såg han satt och lirade hu på nl10k samtidigt som han satt och lira nl600 på ditt bord inatt Mmm han gör det visst. Ibland är det riktigt dålig trafik på Boss. Hade för mig att jag ledde mot honom, men kikade i PT o vi är typ BE. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Hahaha den här går tungt hos mig.... så där jättedålig-jättebra liksom... Gillar att han inte säger brudens namn, utan bara Woman... en liten paradox eftersom det är en kärlekslåt men han avidentifierar henne genom att bara kalla henne woman imo. Raze City Plage – Superstar: O så min nya ringsignal, supertung låt: Rick Ross – Hustlin': Om nån sett filmen "Fighting" vill jag gärna veta vad låten heter som är i början när han springer in i toaletten efter fighten med gubbarna på gatan, då förtexterna till filmen rullar.... sick bra låt. Här la jag upp låten som är inspelad fr filmen: http://www.supload.com/sound_confirm.php?get=1190915810.wav Den sköna riffen är samplad fr det här: Missy Elliott & Da Brat – Sock It 2 Me (feat. Da Brat): Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wazza Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 AQ tycker jag du kan höja. Inte den vassaste snubben du lirar mot... Vem var forumiten som ville pusha? Kan ju inte säga A utan B Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Om nån sett filmen "Fighting" vill jag gärna veta vad låten heter som är i början när han springer in i toaletten efter fighten med gubbarna på gatan, då förtexterna till filmen rullar.... sick bra låt. kan det vara denna? denna var med nånstans i början iaf.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 En railbird som är medforumit tyckte jag skulle pusha river här. Jag tycker inte det finns så där jättemkt värde i det. Döm själva: Jag säger, höj turn. Om du hittar rätt raise-size tror jag du kan få en del färgdrags-pushar mot dig och naturligtvis värde från Ax. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jag säger, höj turn. Om du hittar rätt raise-size tror jag du kan få en del färgdrags-pushar mot dig och naturligtvis värde från Ax. Insisterar, mot hans veka size vill du bygga upp potten lite! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Snubben hade KJ. Tror att vi tappar värde mot sämre händer som typ KJ om vi höjer nånstans på vägen. Tror inte heller vi har jättemkt värde o höja river för hansbetsizing är antingen svaghet som inte synar push, lr extrem styrka (vissa fiskar gillar o beta svagt då) o då vill vi verkligen inte pusha. Hade han haft Ax-typen av hand tror jag att han hade betsizat hårdare för o hamna all in på river ändå... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Då bluffar du aldrig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Snubben hade KJ. Tror att vi tappar värde mot sämre händer som typ KJ om vi höjer nånstans på vägen. Tror inte heller vi har jättemkt värde o höja river för hansbetsizing är antingen svaghet som inte synar push, lr extrem styrka (vissa fiskar gillar o beta svagt då) o då vill vi verkligen inte pusha. Hade han haft Ax-typen av hand tror jag att han hade betsizat hårdare för o hamna all in på river ändå... IMO kan du möjligtvis resonera så med stark read, men så länge du inte vet det där om motståndaren ska du nog höja. Jag tycker personligen att det där spelet mer luktar drag, även om det nu uppenbarligen inte var så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 KJ är väl typ en av de sista händerna man förväntar sig att se, inte direkt de händerna man ska fokusera in sig på att få max-värde ifrån. Personligen kommer jag vilja shova en del starka drag på turn här, så tror jag vill raisa med AQ. Kan tänka mig att syna med eventuella kåkar för att balansera synrangen litegranna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Dega river Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wazza Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 IMO kan du möjligtvis resonera så med stark read, men så länge du inte vet det där om motståndaren ska du nog höja. Jag tycker personligen att det där spelet mer luktar drag, även om det nu uppenbarligen inte var så. Säker att det inte är nån annan som skriver åt dig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Kan tänka mig att syna med eventuella kåkar på river för att stärka synrangen.Edit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 De händer som ger action på turnraise lär ändå beta river. Höjer jag turn tappar jag värde mot andra svagare händer som ev. kan tänkas ge ytterligare värde på river. Jag shovar inte drag sådär jätteofta på turn där på parad bräda ändå i 3betad pott, på Fi.s 2a barrell, så nån större balans-shove-behov finns inte i mitt spel i alla fall. Möjligt att river kan va raise, men 3betad pott, 3gators bet (även om betsizen var rätt svag)... vete fan om vi leder sådär jätteofta mot hans rivershove-synrange i det läget.... Lär inte va sådär jättemånga Ax-händer heller i hans 3betsrange pre, möjligen AT-AK. Därmed inte sagt att shove är fel rakt av... men tror att det är mer marginellt än det ger sken av att va. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 kan det vara denna? denna var med nånstans i början iaf.. Nope... det jag söker är låten som går när han gömmer sig på toaletten efter bråket i torget i början när han säljer harry potter-böcker. Fet hip hop med sample fr Missy Elliotts sock it 2 me. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Säker att det inte är nån annan som skriver åt dig? Tyckte det var två olika grejer. förlåt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 hade missat att du nyss fyllde 40. grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 hade missat att du nyss fyllde 40. grattis! tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Fan ar du so javla gammal trodde du vr typ 25-30 men grattis i allafall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Fan ar du so javla gammal trodde du vr typ 25-30 men grattis i allafall Jag är 33. Jello är efterbliven. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts