Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Har vart förkyld i en vecka nu... oroar mig förstås för svininfluensan men febern har lyst med sin frånvaro. Låter fan inte kroppen vila heller... är ute jämt. Idag blir det lugna puckar dock. Ska diskobowla med F o co imorn.

 

Däckade igår rätt tidigt pga baksmällan, typ runt 23. Vaknade 3 o körde en session till 7. Däckade igen o vaknade nu.

 

Inga direkt intressanta händer fr natten, det mesta var std. Ligger fortf 4,5k back för månaden pga första backsessionerna på nl1k. Får ligga i o reparera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vin o öl gör mig så sömnig. Kör nästan enbart Whisky-cola nuförtiden, så slipper man få krogens fotogen, som de kallar för vodka, i sig.

 

Försöker överlag ha en positiv livssyn och njuta. Vi har en begränsad tid på jorden.

 

Nu blir det grind, förhoppningsvis inte för många badbeats, och försöka hålla spewen borta.

 

Mina supersnygga five finger shoes i khaki har kommit, yippiiiiiiii... Glömde min mobil hos kris. Ska ladda upp en bild så fort mobben är hemma.

Gick omkring med dem idag... drar åt stortån lite.. kanske är de aningen för små, men inget som irriterar. Kändes riktigt jävla skönt faktiskt o gå omkring "nästan" barfota.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vin o öl gör mig så sömnig. Kör nästan enbart Whisky-cola nuförtiden, så slipper man få krogens fotogen, som de kallar för vodka, i sig.

 

Försöker överlag ha en positiv livssyn och njuta. Vi har en begränsad tid på jorden.

 

Nu blir det grind, förhoppningsvis inte för många badbeats, och försöka hålla spewen borta.

 

Mina supersnygga five finger shoes i khaki har kommit, yippiiiiiiii... Glömde min mobil hos kris. Ska ladda upp en bild så fort mobben är hemma.

Gick omkring med dem idag... drar åt stortån lite.. kanske är de aningen för små, men inget som irriterar. Kändes riktigt jävla skönt faktiskt o gå omkring "nästan" barfota.

 

 

Beställ Grey Goose obv ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK OK OK...

 

Har dragit i mig nåra groggar... eftersom jag aldrig backar full...

 

ska ut ur 2k hålet som jag grävde tidigare idag.

 

Allt går planenligt tills min 999 åker på hålpipa mot JJ, och JJ åker mot KK i trebetad pott, låg flopp...

 

fr 800 plus nere i 300 plus nu.... fuck.

 

Ingen tilt, ingen spew, tänk GTFO.... Tight is right.... spela "tråkig" poker.....osv....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK... receptet fungerade.

 

2.4k plus trots massa jävla beats....

 

Så nu tänker jag att jag ska sluta spela... men jag är full o glad.. o alldeles alldeles ensam :( Kris är pappa den här helgen så han kan inte hålla mig sällskap.

 

Ska diskobowla imorn med F... måste va på topp.... äh.... hon får ta det som dyker upp hahaha... btw... bild på mina nya dojor kommer här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...