easylife Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 har du kunnat casha ut från esp än? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 har du kunnat casha ut från esp än? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Ringde en person som enligt mina kontakter skall vara en av ägarna. Han menade att han inte var så involverad i bolaget längre men kunde förvånansvärt mycket om vad som händer. I vart fall var jag tydlig med att påpeka seriositeten i situationen. Han menar att det är Evermatrix (betalningstillhandahållaren) som inte har agerat korrekt, och att de dagligen försöker förmå dem att lösa problemet. Vidare menar han att ESPs huvudägare via sina maltesiska advokater, Evermatrix representanter, och Ongames representanter skulle träffas idag och ESP och Ongame hotar med att stämma Evermatrix för de skador som drabbat bolaget pga deras hantering. Slutligen ville han tillförsäkra alla att pengarna inte är i fara utan betalning kommer att ske. Jag sa att jag återkommer på fredag eftermiddag, för då kunde han lämna mer info om hur mötet hade gått. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Erik Seidel är ju en cool snubbe! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 så jävla bra. Alla hans videos är guld Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 come with me if u wanna live Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Fick tag på betalningstillhandahållarens VD på skype. Han ville inte att jag skulle namnge honom (så jag skriver CEO istället för hans namn) eller företaget (jag skriver Payment Provider) när jag postar på forumet. Det lär iofs inte vara svårt o räkna ut både delarna. I vart fall: Sean 18.11 Hello Mr CEO. I represent some players at Eurosuperpoker with big amounts of money locked inside that client. As you surely are aware, people have been waiting for their cashouts for a long time. As professionals we depend on those cashouts to be handled immidiatley, to pay for our living costs. I have recieved information that (payment provider) is having a meeting today with ESP, and Ongame about solving this issue. Me and the players would appriciate a timeline, which will be kept this time. CEO 19.30 Im happy to give you an update about this. first "Payment Providers" role here is a payment gateway for ESP. we dont hold the players funds players funds are kept 100% by ongame and the reason for slow payouts has been a long clearing period with ongame, I have had a meeting with ongame today to make them understand the stress this is causing on players and ESP and now "Payment Provider". money will be transferred from ongame tomorrow to "Payment Provider" and then we will process ASAP I can not promise a date for when they will be in your accounts, but I can assure you that your funds are safe. Sean 19.33 so the process of transfering begins tomorrow, and should naturally not take more than say 3-4 days to go through all the payments i suppose CEO 19.34 that sounds reasonable. after the meeting we had with ongame today, I feel that we will have a solution that will make this a lot smoother in the future. we are acting in a similar way here as moneybookers for instance are acting with everymatrix. we can not pay out funds before we get them from ongame. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Slutat följa BB? Annars vad tycker du om Katerina och Gurkan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Slutat följa BB? Annars vad tycker du om Katerina och Gurkan? inte slutat men tycker programmet tappat fart och blivit ganska tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 inte slutat men tycker programmet tappat fart och blivit ganska tråkigt. Helt klart har det gjort det. Bara tråkiga människor kvar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Helt klart har det gjort det. Bara tråkiga människor kvar. Så tragiskt att Roddan busta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Så tragiskt att Roddan busta. Vill inte tillhöra konspirationsskaran, men en röst, inte en chans. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Jag såg en del av BB innan Rodney busta Inte sett 10min since. Katastrofcasting från början... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 5 Maj , 2011 Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 funderar nästan på att chipdumpa min esp-deg:-( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 5 Maj , 2011 Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 Vill inte tillhöra konspirationsskaran, men en röst, inte en chans. HAHAHA MEN DÅ TILLHÖR DU JU KONSPIRATIONSSKARAN!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 Det som förvånade mig mest var ju att det var så få röster totalt. Tror allt som allt var det under 20k röster på alla 3. Fattigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 5 Maj , 2011 Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 Det som förvånade mig mest var ju att det var så få röster totalt. Tror allt som allt var det under 20k röster på alla 3. Fattigt. Jo, men tror inte BB har speciellt många tittare och tror inte så många är idioter så de lägger ner 6kr för att rösta på någon. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddan80 Postad 5 Maj , 2011 Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 5 Maj , 2011 Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 Nu tror jag iof att korrelationen av tittare och sådana "idioter" är exceptionellt hög i BBs fall +1 Och det är därför jag förvånas över att folk som åtminstone verkar hyffsat allmänbildade och vettiga i största allmänhet ändå verkar lägga så pass många timmar på att kolla på skiten liksom. I mina ögon är det absolut ingen skillnad att stå och titta på primaterna på skansens apberg. Eller rättare sagt, apberget är möjligtvis intressantare då man ev. kan lära sig något av det man tittar på. EDIT: I dessa tider då det har gått inflation i begrepp som "kränkt" etc. så är det väl bäst att jag förtydligar mig och påpekar att detta var en allmän funderan och inte något utpekande. Jag tror att jag kommenterat detta i mina ögon logiska problem i denna dagbok tidigare och jag är uppriktigt förvånad/nyfiken över vad som kan få vettiga människor att bli intresserade av dylik sörja. /#LOUDmouth# Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 Äntligen är pengarna framme i neteller o MB. Jag vill tacka alla forumiter som hjälpte mig genom sina PM i mina försök att hitta de ansvariga och ställa dem mot väggen. Nånstans vill jag gärna tro att det satte lite mer fart på dem. Nu ska det sovas (vart vaken i 2 dygn) o sen blir det hårdgrind resten av månaden biiiitches. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 +1 Och det är därför jag förvånas över att folk som åtminstone verkar hyffsat allmänbildade och vettiga i största allmänhet ändå verkar lägga så pass många timmar på att kolla på skiten liksom. I mina ögon är det absolut ingen skillnad att stå och titta på primaterna på skansens apberg. Eller rättare sagt, apberget är möjligtvis intressantare då man ev. kan lära sig något av det man tittar på. EDIT: I dessa tider då det har gått inflation i begrepp som "kränkt" etc. så är det väl bäst att jag förtydligar mig och påpekar att detta var en allmän funderan och inte något utpekande. Jag tror att jag kommenterat detta i mina ögon logiska problem i denna dagbok tidigare och jag är uppriktigt förvånad/nyfiken över vad som kan få vettiga människor att bli intresserade av dylik sörja. /#LOUDmouth# BB är för mig som när man kör förbi en olycksplats och saktar ner. Billig underhållning. Fast årets upplaga är nog bland de sämre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2011 Tysken är full och berättar en ny anekdot. marvin--s 05.28 did i tell you the nivea story 05.28 nivea cream story w the girl? Sean 05.28 no, shoot. marvin--s 05.28 okay well, went to school w this girl 05.28 and she was into me a lot. but i had a gf. made out w her once but nothing more happened until i saw her again 05.28 a coupel of years later 05.28 she was like 05.28 17-19ish at that time 05.29 and a pretty hot slut 05.31 however. i went to this bar district in summer w a girlfriend and a buddy 05.31 to drink some cocktails and chill out there 05.31 so were sitting outside and she walksby w another firend who is hot too 05.31 i say "hey whats up etc etc " start talkign to them and ask me if i want to come w them 05.32 so im liek sure whatever 05.32 but im planing to come back to my friends 05.32 who are waiting w me 05.32 and I didnt take my wallet and cellphone etc w me 05.32 however, we end up at that other bar place 05.32 and the girl is realyl drunk too and asks me if i want to come home w her 05.32 you can imagine my answer 05.32 so we take a taxi and stop at the gas station 05.33 because now she wants to buy some vine and shit 05.33 then we enter the house and she lives w her really rich parents apparently 05.33 in this huge house and wants to introduce me to her mon (at 4 am in the morning wtf? ) 05.34 however im like "whats your last name again" 05.34 shes like "its schmidt" 05.34 so I start calling her mom 05.34 "MRS SCHMIDT PLZ COME UPSTAIRS" 05.34 "I WOULD LIEK TO MEET YOU" 05.34 "AND HAVE A DRINK" 05.35 kinda thought it was funny because i was drunk 05.35 however the mom liked me too so everything was fine 05.35 then mom goes back to bed and the girl 05.35 her name is MELLI btw 05.35 i didnt mention it 05.35 wants to sleep as well 05.35 so shes like 05.36 "okay you sleep over there and i sleep in my bed" pointing at some sparebed 05.36 im like "lol wtf you stupid slut" to myself 05.36 however, of course I keep fighting and walk over to her bed after like 1 minute of laying there 05.36 you know its difficult, you dont want to walk over too soon 05.37 but you dont want to wait too long either 05.37 since youd rather try banging her when shes still awake 05.37 (most of the time) 05.37 so yeah, we start making out 05.37 I put her panties off and undress her 05.37 and she has this really smoking body 05.37 you cant really see it in the pics but 05.38 perfect tits and ass 05.38 however 05.38 i put my fingers in her and shit 05.38 and after a couple of minutes she just doesnt move anymore 05.38 and i realized that she fall asleep 05.38 so i decided to just keep going and hopefully she waked up again 05.39 so i continue fingering aound a bit and licking her 05.39 she tasted liek flowers or something 05.39 but at one point she just didnt get wet anymore 05.39 so i first started spitting on her pussy 05.39 that worked pretty okay but 05.40 it was not what i wanted 05.40 so i step out of her room 05.40 go downstairs to the bathroom 05.40 and find that nivea cream 05.40 now i didnt want to take the whole bottle w me to her room 05.40 so i just put a lot of it on my hands 05.41 and walked back to her room 05.41 and started rubbing it on her pussy 05.41 it was pretty hot 05.41 however 05.41 now I didnt know if i should bang her or not 05.41 i kinda wanted to just stik it in 05.42 but was kinda scared she would just wake up and scream because she didnt expect it or something Sean 05.42 ... or something... marvin--s 05.42 and you have to remeber that her parents are still in the house 05.42 what woudl your line be? Sean 05.42 I belive you are way past where my line would be here hahahaha.. so don't even bother asking, just keep on telling the story marvin--s 05.42 i mean its either sticking it in or masturbating and cumming over her face or something Sean 05.43 obv, those are the only options hahaha marvin--s 05.43 hmm well, where do you think i went wrong? 05.43 i mean earlier 05.43 because you said you would take another line Sean 05.43 hahaha... just tell what happend marvin--s 05.43 haha ok 05.44 well, the end is pretty boring. I didnt bang her because i didnt have the balls (choose option b) woke up the next day at 8 am and immediately left 05.44 didnt know where i was and didnt have money because i didnt have my wallet 05.44 left it at the bar were my friends was 05.44 but i managed to call someone from a public phone after a while 05.45 however later the girl was like 05.45 "hey, did we "do" anything that night? we didnt right?" 05.45 kinda weird 05.45 as if she knew i nivead her 05.45 but didnt want to talk about it Sean 05.45 when u say option b, do u mean u wanked off and came on her face while she was sleeping? marvin--s 05.46 yes, thats option B, but i cleaned her w the blanket 05.46 dont think she noticed anything 05.46 i wasnt sure if i shoudl go for the tits or face 05.47 but decided for the face finally Sean 05.47 decisions... so hard... marvin--s 05.47 05.47 yeah 05.48 however the girl hates me now 05.48 havent seen her in years but 05.48 i had a fight w her now ex BF 05.48 and i dont think she talked to me since Sean 05.48 At least you will always share your memories of the Nivea night marvin--s 05.48 hahah, i dont know if we share them 05.49 since she prolly doesnt know Sean 05.49 oh, you share them... 100% marvin--s 05.49 .d 05.49 YEH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 Maj , 2011 Rapport Share Postad 6 Maj , 2011 lol borderline Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 Maj , 2011 Rapport Share Postad 6 Maj , 2011 Fan vad jag hade fel read, var säker på att nåt skulle hända med morsan (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 6 Maj , 2011 Rapport Share Postad 6 Maj , 2011 Fan vad jag hade fel read, var säker på att nåt skulle hända med morsan (= Samma här, känner mig blåst på konfekten... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts