heltok Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 tycker poker face e bättre... vet inte om den postats redan men denna är min favvo:
Starfitter Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Vad händer i livet sean? börjar sakna dina upptåg här
Setcho Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Supertequila, Du spelar väl mycket Ongame? Kan du rekommendera något vettigt skin? Vilka bör man undvika? Tack, /S
Mecklenburgare Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Kung CathyMa15, boomboom är bäst. Supertequila, Du spelar väl mycket Ongame? Kan du rekommendera något vettigt skin? Vilka bör man undvika? Tack, /S Hör med upandcoming
Supertequila Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2011 Vad händer i livet sean? börjar sakna dina upptåg här Ja du, det har varit ett extremt lugnt 2011 hittills... förmodligen en av de lugnaste åren i mitt liv. Vete fan, inte alls sugen på o festa i Götet. Känns som man vart på alla ställen och hunnit tröttna på dem under åren. Sen att det vart kalla vintern har ju inte direkt hjälpt saken. Men nu är våren på väg in o det kanske börjar pirra till i knoppen. Ser ut o bli fylleresa till Rhodos i juli som första anhalt. Sen hoppas vi på cash i kistan och lång utlandsvistelse när vinterns fula ansikte börjar visa sig igen. Supertequila, Du spelar väl mycket Ongame? Kan du rekommendera något vettigt skin? Vilka bör man undvika? Tack, /S Jag spelar på Eurosuperpoker som är ett väldigt nytt skin på ongame. De flyttade över från Boss för nån månad sen och övergången var väl inte direkt smidigt. Men förhoppningsvis rullar det på nu, som det gjorde under Boss-tiden, utan problem. Annars har jag inget större erfarenhet av ongame. Är du intresserad av att spela på ESP kan du kontakta Talito på forumet så kan han nog se till att du kommer igång fint. Även sDehman verkar ju ha tips på nån som kan ge dig mer info.
Supertequila Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2011 EMOP1 och IFS diskuterar game theory
Saint_Bjorn Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Snurrar friskt på fejjan nu. Underbar! Man kan riktigt se hur de tagit efter sina päron som grälar i köket.
Starfitter Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 gillar EMOP1s ninjaskillz, kör tranan och irl-lolar mkt
protte Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 http://www.youtube.com/watch?v=4S5aq-5nK5w Denna hyllning till Cathymay är rätt sjuk med . Bra DB som alltid ST hoppas att du kommer iväg på nån fin resa nån gång älskade dina sydafrika updates!.
boman Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Det är ju helt sjukt konstigt, jag lyckas inte få skiten embedded... men lol? hon kan väl för fan låta bli colan så rösten håller låten ut.. nu tog ju rösten slut efter halva låten, fränt. annars bra.
Supertequila Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2011 gillar EMOP1s ninjaskillz, kör tranan och irl-lolar mkt Hånskrattet, när IFS slänger med sina exploargument, visar vem som är herren på täppan imo. http://www.youtube.com/watch?v=4S5aq-5nK5w Denna hyllning till Cathymay är rätt sjuk med . Bra DB som alltid ST hoppas att du kommer iväg på nån fin resa nån gång älskade dina sydafrika updates!. Ty... vi får hoppas på lite drag framöver. Sjuk reaction video men lol? hon kan väl för fan låta bli colan så rösten håller låten ut.. nu tog ju rösten slut efter halva låten, fränt. annars bra. Cola är bra för allt.. även rösten. Cigaretter är dåliga däremot.
Supertequila Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2011 The Entire Dave Chappelle ‘Killing Them Softly’ Standup Because You Could Use Some Laughter In Your Life http://cavemancircus.com/2011/03/29/the-entire-dave-chappelle-killing-them-softly-standup-because-you-could-use-some-laughter-in-your-life/
Metaddict Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Om du inte såg Världens Konflikter på SVT idag så är det ett tips för en sydafrikan som dig
Supertequila Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 Om du inte såg Världens Konflikter på SVT idag så är det ett tips för en sydafrikan som dig Härligt tips... läggs på spellistan under morgondan
Metaddict Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Härligt tips... läggs på spellistan under morgondan Lärde mig faktiskt en hel del Sjukaste var att Sverige tydligen hjälpte Mandelas ANC med totalt en miljard. Känns dumt att misstro SVT här men det var fan rätt sick! HF
Saint_Bjorn Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Lärde mig faktiskt en hel del Sjukaste var att Sverige tydligen hjälpte Mandelas ANC med totalt en miljard. Känns dumt att misstro SVT här men det var fan rätt sick! HF Rent spontant låter det inte som särskilt högt pris för att få medverka till störtande av en rasistregim och dessutom kränga ett gäng störtbenägna JAS. Sverige är rätt bra på att plocka bonusar.
Hjort Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Rent spontant låter det inte som särskilt högt pris för att få medverka till störtande av en rasistregim och dessutom kränga ett gäng störtbenägna JAS.1) Vad får dig att tro att Sveriges bidrag hjälpte att bli av med Apartheid? 2) ANC:s metoder får Al Qaida att se gulliga ut. Se: Necklacing. 3) Det verkar inte särskilt tydligt att Sydafrika är bättre för svarta under ANC än under FW de Klerk & co. Sverige är rätt bra på att plocka bonusar.Jag skulle inte bli förvånad om Sveriges samlade utrikespolitik de senaste hundra åren hade en massiv negativ effekt för fattiga människor.
#LOUDmouth# Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Jag skulle inte bli förvånad om Sveriges samlade utrikespolitik de senaste hundra åren hade en massiv negativ effekt för fattiga människor. +1 Sverige/svensken är fantastiskt duktiga på att klappa sig på axeln och känna sig duktiga utan att egentligen ha någon som helst koll på faktiskt resultat. Jag väljer dock att tro att det är p.g.a. naivitet och lite för stort ego istället för ren ondska. I.o.f.s. spelar det mindre roll för resultatet men ......... Jag tror att historieböckerna kommer se väldigt annorlunda ut i framtiden. Eller hoppas rättare sagt. Det finns en svensk person som exemplifierar problemet ganska bra men som p.g.a. politisk korrekthet sluppit någon kvalificerad kritik. /#LOUDmouth#
Supertequila Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 1) Vad får dig att tro att Sveriges bidrag hjälpte att bli av med Apartheid? 2) ANC:s metoder får Al Qaida att se gulliga ut. Se: Necklacing. 3) Det verkar inte särskilt tydligt att Sydafrika är bättre för svarta under ANC än under FW de Klerk & co. Jag skulle inte bli förvånad om Sveriges samlade utrikespolitik de senaste hundra åren hade en massiv negativ effekt för fattiga människor. Överlag var min uppfattning där nere att svarta Sydafrikaner (Zulo och Xhosa) helt enkelt inte var så trevliga. De störde sig på vita, förtryckte färgade och invandrare från andra afrikanska länder. Cape Town var ju dominerad av färgade och där höll de svarta i schack i sina egna townships, och det var nog en avgörande faktor till den harmoniska stämningen i stan. Med jämna mellanrum dök det dock upp svarta fr Joburg som skulle närvara vid parlamentet, som ligger i CT, och de var riktigt arroganta när man såg dem på klubbarna.
XeroxFin Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Överlag är min uppfattning att svarta Östafrikaner helt enkelt inte är så trevliga. De stör sig på vita, arbetar inte, tuggar khat och förtrycker arbetande invandrare från andra länder. Städerna är ju dominerade av vita och där hålls de svarta i schack i sina egna förorter, och det är nog en avgörande faktor till den harmoniska stämningen i stan. Med jämna mellanrum dyker det dock upp svarta fr förorterna som ska närvara vid socialkontoret, som ligger i stan, och de är riktigt arroganta när man ser dem på klubbarna, caféerna och affärerna.
Saint_Bjorn Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 1) Vad får dig att tro att Sveriges bidrag hjälpte att bli av med Apartheid? 2) ANC:s metoder får Al Qaida att se gulliga ut. Se: Necklacing. 3) Det verkar inte särskilt tydligt att Sydafrika är bättre för svarta under ANC än under FW de Klerk & co. Jag skulle inte bli förvånad om Sveriges samlade utrikespolitik de senaste hundra åren hade en massiv negativ effekt för fattiga människor. Jag lade ingen värdering annat än att alla förtryckarregimer per default är onda och ska störtas. Min lilla poäng däremot var att den där miljarden har vi fått igen genom att kränga på dem 28 st JAS.
Supertequila Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 Springer alltid in i sjuka setups när jag kör HU. Känns som HU-regsen alltid har mer tur än oss vanliga dödliga. OnGame - $1 NL (2 max) - Holdem - 2 players Hand converted by PokerTracker 3 Hero (SB): $113.50 BB: $108.20 Hero posts SB $0.50, BB posts BB $1.00 Pre Flop: ($1.50) Hero has A:spade: T:diamond: Hero raises to $2.00, BB raises to $7.00, Hero calls $5.00 Flop: ($14.00, 2 players) A:diamond: 9:spade: 2:spade: BB bets $8.00, Hero calls $8.00 Turn: ($30.00, 2 players) T:spade: BB bets $22.00, Hero calls $22.00 River: ($74.00, 2 players) 8:diamond: BB bets $55.00, Hero raises to $76.50 and is all-in, BB calls $16.20 and is all-in BB shows A:heart: A:club: (Three of a Kind, Aces) (PreFlop 91%, Flop 95%, Turn 80%) Hero shows A:spade: T:diamond: (Two Pair, Aces and Tens) (PreFlop 9%, Flop 5%, Turn 20%) BB wins $215.40
nallefia Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Mellanösterns Prozium-fabriker har utsatts för sabotage. Obalansen i regionen är inget att bli förvånad över. Klart Sverige ska bistå med nåt som oftast trotsar tyngdlagen. Första gången Sverige har legitima själ sen 60talet att leka krig. Min bekant som var på besök i sydafrika sa när han kom hem. Va många svarta det var där. Han är väldigt intelligent. Är Jas onda och ska störtas ?
Supertequila Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 - I couldn't belive this. At Boston airport, a woman was arrested after trying to get pass security, wearing a diaper, stuffed with 1000 grams of cocaine... Yeah, the police say the giveaway was her vagina kept yelling: Eh... WINNING. /Conan
Recommended Posts