Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ang turren så åkte jag i andra timmen när jag UTG öppnar, en mellansynar, jag pushar BB för 20 bb med KK, utg instasynar och mellansynaren synar också efter timebank.

UTG visar 66, mellansyn 8s9s. Flop 6xx, monoton klöver. Jag har Kc och missar mina 11 outs.

En polare finalbordade och åkte med 888 mot AK som träffade hålpipa på river.

Tittar på Sherlock... skön serie... man ser att den är byggd på den senaste filmen om Sherlock Holmes... samma stil, samma musik och lite inlånta delar fr filmen.

Postad

fr wiki

Following the critical acclaim that the first episode attracted, BBC executives were reportedly interested in commissioning more stories. It has been confirmed that Sherlock has been renewed for a second series.

Postad

Ari "kungen" Gold, som har lovat att vakta sitt språk framöver, ballar ur på chefen för filmstudion som vill att Vince ska lämna drogtest:

- Let me explain this to you in a metaphor you will understand.

I am sure there are guys who have fingered you in the ass long enough that eventually you let them fuck it,

and now you think you got me bent over with your finger in my ass, thinking I'm gonna let you do the same.

I am not like you Dana. YOU WILL NOT FUCK ME IN THE ASS, VINCE WILL NOT PISS IN A CUP FOR YOU OR ANYONE ELSE. *börjar misshandla telefonen med telefonluren*

• Skapa nytt...