Cleburne Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 eller? Jaha, trodde det var självklart att det skulle vara . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Jaha, trodde det var självklart att det skulle vara . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Angående personangrepp kan jag tycka att borde vara upp till den som blir angripen att anmäla. Målet är väl att det ska hållas en god ton på forumet, men dolkar among friends, och/eller som av mottagaren inte tas illa upp, borde enligt mig vara tillåtet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Angående personangrepp kan jag tycka att borde vara upp till den som blir angripen att anmäla. Målet är väl att det ska hållas en god ton på forumet, men dolkar among friends, och/eller som av mottagaren inte tas illa upp, borde enligt mig vara tillåtet. Golare dör Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 om du springer dåligt och närmar dig gulen är extra pengar alltid välkommna imo + han kanske e soft att hänga me : http://forumserver.twoplustwo.com/92/travel/any-2-2ers-around-cape-town-south-africa-722621/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 om du springer dåligt och närmar dig gulen är extra pengar alltid välkommna imo + han kanske e soft att hänga me : http://forumserver.twoplustwo.com/92/travel/any-2-2ers-around-cape-town-south-africa-722621/ Låter nice, ska kolla upp det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Anmäler detta inlägg. jag anmäler ditt inlägg för homofobi för att du tolkar gay som något negativt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 tips på maträtter och drycker som bör finnas med på en meze-kväll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 jag anmäler ditt inlägg för homofobi för att du tolkar gay som något negativt. Not that there is anything wrong with it.... Seinfeld o co. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2010 tips på maträtter och drycker som bör finnas med på en meze-kväll? vi tillhör inte meze-kulturen, så jag vet inte. Bör nog gå o googla. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
talito Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 vi tillhör inte meze-kulturen, så jag vet inte. Bör nog gå o googla. jag anmäler ditt inlägg för hets mot folkgrupp då du uppenbart inte gillar greker och dess matkultur Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2010 jag anmäler ditt inlägg för hets mot folkgrupp då du uppenbart inte gillar greker och dess matkultur Wrong my friend, Det är araber jag inte gillar. Anmäl mig för det o se om du får några sympatier ens från moderatorerna Som att baktala skadedjur liksom... vem skulle ta illa upp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
talito Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Wrong my friend, Det är araber jag inte gillar. Anmäl mig för det o se om du får några sympatier ens från moderatorerna Som att baktala skadedjur liksom... vem skulle ta illa upp? Ska tamigfan spränga upp hela skiten innan ja kliver Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2010 Ska tamigfan spränga upp hela skiten innan ja kliver Undrar om det finns permaban pga terrorism? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 vi tillhör inte meze-kulturen, så jag vet inte. Bör nog gå o googla. Meze or mezze (Arabic, مَزة, Greek mezés (μεζές), Bulgarian мезé mezé, Serbian/Macedonian мезе meze, from Turkish/Bosnian meze, ultimately from Persian maze (مزه) 'taste, snack' < mazīdan 'to taste'[1][2]) inte? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Wrong my friend, Det är araber jag inte gillar. Anmäl mig för det o se om du får några sympatier ens från moderatorerna Som att baktala skadedjur liksom... vem skulle ta illa upp? anmält! mvh stålsson Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Men för helvete.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Anmäl mig för det o se om du får några sympatier ens från moderatorerna Hahaha... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Men för helvete.... +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Ängel visar prov på fingertoppskänsla och dödar ljusglimten på PF. GG. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 aprilskämt imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 aprilskämt imo. Bannen eller skämtet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Bannen eller skämtet? allt känns bara surrealistiskt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts