vuns187 Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Jag vann en biljett till final satten till ept i köpenhamn. Men jag är nog inte hemma den dagen. Så hur funkar det på prima om jag av reggar mig? Får jag cash / tourney tokens eller går inte att av regga? tack Citera
hampulito Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Jag vann en biljett till final satten till ept i köpenhamn. Men jag är nog inte hemma den dagen. Så hur funkar det på prima om jag av reggar mig? Får jag cash / tourney tokens eller går inte att av regga? tack Jag köper den gärna om det är möjligt maila supporten och kolla. Citera
mr-flow Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Jag vann en biljett till final satten till ept i köpenhamn. Men jag är nog inte hemma den dagen. Så hur funkar det på prima om jag av reggar mig? Får jag cash / tourney tokens eller går inte att av regga? tack testa avregga? Citera
Recommended Posts