SPS_ Postad 8 Januari , 2008 Rapport Share Postad 8 Januari , 2008 Carlospoker heter from 1:a Januari 2008 Stockholms Pokersällskap (SPS). Vi byter också sponsor i samband med årskiftet. Den nya sponsorn blir Unitbet och kommer att erbjuda massor av olika bonusar till våra medlemmar. Till att börja med får alla nya medlemmar $100 direkt på spelarkontot! Skapa bara ett nytt spelarkonto på Unibet och prata med vår personal på plats för att pengarna ska sättas in. Varmt välkomna önskar Stockholms Pokersällskap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPS_ Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Då måste jag snabbt fråga vilken sponsor det är? Så man vet vad man får som medlem liksom. Hej, Se ny info i orginaposten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Kanske en konstig fråga men "hur mycket" måste man spela? Alltså.. Låt oss säga att jag skapar ett konto och kommer till er och pratar med er personal... Då antar jag att ni vill/kräver att man ska sätta sig ett tag och spela? Eller hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Kanske en konstig fråga men "hur mycket" måste man spela?Alltså.. Låt oss säga att jag skapar ett konto och kommer till er och pratar med er personal... Då antar jag att ni vill/kräver att man ska sätta sig ett tag och spela? Eller hur funkar det? Du betalar väl 300 kr/år för medlemskap också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPS_ Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Då kommer jag troligtvis ner till klubben och blir medlem. Bra anledning att börja spela lite livepoker Du är varmt välkommen! Kanske en konstig fråga men "hur mycket" måste man spela?Alltså.. Låt oss säga att jag skapar ett konto och kommer till er och pratar med er personal... Då antar jag att ni vill/kräver att man ska sätta sig ett tag och spela? Eller hur funkar det? Vi har inga krav på att du måste spela för att få pengarna. Du kommer alltså ner till oss efter att du skapat ett Unitbet-konto, ger oss ditt nick, sätter dig och spelar livepoker och pengarna kommer in på ditt spelkonto såfort vi hunnit skicka över ditt nick till vår kontakt på Unibet. Enklare kan det inte bli och du kommer garanterat att ha en mycket trevlig kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
debban Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 $100 direkt på spelarkontot! gäller det fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Armiin Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Finns klubben fortfarande? hur blir man medlem isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beggebjorn Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 ...medlem i klubben mvh Björn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plisskin Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AllInPeter Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Har aldrig fått några 100 dollars eller överhuvudtaget några erbjudanden från Unibet......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Armiin Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Kan någon svara på om klubben finns kvar eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AllInPeter Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Ja den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Armiin Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Hur får man mer information? turneringsschema? medlemskap? adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts