Gå till innehåll

Betala tillbaks missklick?


lappen

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

???

 

Det är väl en självklarhet vid ett uppenbart misstag, pokeretik ffs! Vart är världen på väg!? :shock:

 

Vad är det som säger att det är ett uppenbart misstag?? Kan ju lika gärna vara en bluff som inte gick hem, vilket iofs visade sig vara ett misstag:mrgreen:

Han får stå sitt kast helt enkelt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte kompromissa och ge honom hälften tillbaka? Då blir ni båda glada för lite istället för att han ska känna sig dum för ett missclick.

 

Mmm, eller ge honom hela din rulle och satsa på nåt annat istället :-D

 

Jag skulle ge honom en respons liknande den som "The Dude" får när han frågar polisen om dom har några ledtrådar om vem som hade stulit hans bil.

 

Jag tippar att det faktiskt var ett misclick om det gick till som du beskriver, men man får ju ta ansvar för vad man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Naturligtvis så betalar jag inte tillbaks några pengar utan var mest nyfiken över hur andra resonerar.

 

Men det var uppenbart att det var en missklick men han får stå sitt kast.

 

Det roliga var att först ville han ha alla pengar men sen började han att pruta :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lika självklart att man ska få tillbaka sina pengar vid missklick som att kräva pengar när man får sin nötstege auto-foldad pga mamma ringer 8-)

 

Gyllene läge att be morsan betala de pengar man torskat. Det var ju hennes fel! Dessutom tänker hon för innan hon ringer i onödan nästa ggn = mera fridfull tid till pokerspelandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gyllene läge att be morsan betala de pengar man torskat. Det var ju hennes fel! Dessutom tänker hon för innan hon ringer i onödan nästa ggn = mera fridfull tid till pokerspelandet.

 

 

Jag satt på nötstege när mamma höll på att laga mat. När hon startade spisen så gick strömmen och som följd av det slutade internet självklart fungerade och pokern stängdes ner. Jag krävde pengarna tillbaka av min mamma men fick det inte (däremot fick jag middag, ganska dyr blev den för mig men ändå).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag hänger med här riktigt... Hur instaställ-missklickar man? Är det inte åtminstone två missklick man måste göra för det? Eller finns någon klient som har en all in-knapp som direkt sätter dig all in?

 

Vissa klienter har en all-in knapp. Själv har jag valt att gömma den knappen för att undvika såna här misstag. Jag skulle aldrig ens komma på tanken att be om att få pengarna tillbaka pga eget, klantigt, misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag hänger med här riktigt... Hur instaställ-missklickar man? Är det inte åtminstone två missklick man måste göra för det? Eller finns någon klient som har en all in-knapp som direkt sätter dig all in?

 

- Tics,

- Tvångstankar,

- Dubbelklick (inte helt ovanligt med musen..)

 

...finns många anledningar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satt på nötstege när mamma höll på att laga mat. När hon startade spisen så gick strömmen och som följd av det slutade internet självklart fungerade och pokern stängdes ner. Jag krävde pengarna tillbaka av min mamma men fick det inte (däremot fick jag middag, ganska dyr blev den för mig men ändå).

 

lol, nöten är ju att få hemlagad mat :-D . Hade det varit jag så hade jag nog tom plussat på affären eftersom jag pokermässigt härvar på de allra lägsta borden (men kör högt på alla andra plan i livet 8-) ). Med tanke på att elen kan gå vilken sekund som helst så har jag nu börjat med att gå allin fort som fan när jag ens är i närheten av en bra hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satt på nötstege när mamma höll på att laga mat. När hon startade spisen så gick strömmen och som följd av det slutade internet självklart fungerade och pokern stängdes ner. Jag krävde pengarna tillbaka av min mamma men fick det inte (däremot fick jag middag, ganska dyr blev den för mig men ändå).

Se till att de apparater du använder för nätuppkoppling inte går på samma säkring som spisen i fortsättningen (eller gick en huvudsäkring?) Kan ibland vara lite bökigt att ordna i och för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart ska man inte behöva betala tillbaka pengar.Det skulle i längden alltså innebära att varje gång jag torskat en stor pott med en tveksam call så kan jag hävda missclick.Skulle nog bli en väldig stor röra.Tänk människor som isf skulle sätta det i system osv.Nä misstag får man stå för.Precis som i övriga livet.saker händer ibland som man får leva med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...