Skumdum Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Vettigt med en tråd där man kan önska någon ner i brunnen kanske? Så det blir lite ordning på det hela... Dessutom slipper man problemet med att ha flera samtidigt. Kanske. Mitt önskemål: 1. Psykologas - Spännande saker att berätta både utanför och inom pokern skulle jag tro + duktig pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Dödarn! Ner med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Molle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 roooney zumsar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Mikael "SWE" Norinder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 ampixo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 dödarn jericho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pecks Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 LITENFISK = Raymi ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Vettigt med en tråd där man kan önska någon ner i brunnen kanske? Ungefär som den här? http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/39311-vilka-vill-ni-se-i-well.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Nebbis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Softish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Dödarn eller Nebbis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 7 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Ungefär som den här? http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/39311-vilka-vill-ni-se-i-well.html En HEEELT annan grej.. öh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Rooney/jeppann/jeppan och allt vad han hetat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kongas Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Cleburne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Nebbis! . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 The well borde väl översättas med "det goda", eller blandar jag ihop adverb med adjektiv nu? I alla fall tycker jag att alla som blivit tillfälligt bannade eller starkt varnade, skall tvingas ner för rening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 ebiz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Conspiracy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Conspiracy Varsågod, http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/39049-well-conspiracy.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Varsågod, http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/39049-well-conspiracy.html Ok, missat den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Vettigt med en tråd där man kan önska någon ner i brunnen kanske? Så det blir lite ordning på det hela... Dessutom slipper man problemet med att ha flera samtidigt. Kanske. Mitt önskemål: 1. Psykologas - Spännande saker att berätta både utanför och inom pokern skulle jag tro + duktig pokerspelare. vore lite kul, men man ska ju hinna svara på frågorna oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Skumdum skriver alltid vettiga saker så jag röstar också på psykologas, även fast jag aldrig hört talas om han. Trodde jag hade mkt bra koll på pokervärlden. Annars röstar jag för nebboas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 7 Januari , 2008 Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Mrdawwe skulle vara kul också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 7 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2008 Skumdum skriver alltid vettiga saker så jag röstar också på psykologas, även fast jag aldrig hört talas om han. Trodde jag hade mkt bra koll på pokervärlden. Annars röstar jag för nebboas. Vinnare av pokermiljonen m.m. EDIT: och tack! Man är så ovan att se beröm på det här forumet så man registrerar det inte ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts