Hygglo Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Live MTT på den lokala pokerklubben. 19 spelare startade, 4 stycken är ITM, när denna hand utspelas är det 15-16 spelare kvar. Stackar och liknande är bara uppskattningar eftersom det är live. Har inte spelat så mycket med FI förut, men jag vet att han vunnit en del på en annan pokerklubb så han är nog ganska bra. Blinds 200/400 Stackar: FI c:a 20.000-25.000 HERO c:a 16.000 FI limpar först in i mittenposition. SB synar. HERO (BB) har och checkar. --- Flop: SB checkar HERO checkar FI bettar 400 SB lägger sig HERO synar < --- FI bettar min, potten är på 1600, 400 för att syna för mig, kanske bättre att raisa här för att testa honom? Eller är det solklar fold? --- Turn: [] HERO checkar FI Checkar < --- Min bet på flopp och check på turn, känns inte så starkt. --- River: [] HERO checkar < --- Tvåpar, men alla ruter slår mig, jag hoppas få checka ner handen. FI bettar 1200 HERO ? Solklar fold eller? Har FI en liten ruter borde han väl checka ner för att hoppas visa bästa handen? Känns som en stor ruter eller bluff. Citera
Recommended Posts