sunray Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Har precis öppnat ett konto på Bestpoker men när jag klickar på cashgame så står det bara "Väntar på bord..." men det kommer inte upp några. Jag kan däremot se alla turneringsbord. Någon som vet? Citera
vessel89 Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Har exakt samma problem och försökt typ med allt möjligt men aldrig fått det att funka. Har förövrigt bara det problemet på den ongamesiten. Citera
Nidson Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Har ni några dollars på kontot? Citera
sunray Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2008 Har ni några dollars på kontot? Va! Måste man sätta in pengar för att raila? Citera
ea_0707 Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Va! Måste man sätta in pengar för att raila? Ja Citera
Nidson Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Skicka PM till CDS och be honom skänka $1. Hur ska han kunna svika sitt största fan liksom? Citera
sunray Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2008 Skicka PM till CDS och be honom skänka $1. Hur ska han kunna svika sitt största fan liksom? Det är väl dumt att tigga pengarna när jag ändå kommer att plocka av dom av honom.......... Citera
Recommended Posts