Gå till innehåll

Har startat om på Pokerstars. Mål - Vegas hösten08


f0rtress

Recommended Posts

Ännu en omstart, den här gången på pokerstars. Har gått igenom mitt spel lite och jag har förhoppningsvis täppt till endel av luckorn i det.

 

Har en rulle på runt 400$ och har tänkt att spela nl25, 6max på 9 bord. Efter att inte ha jobbar på ca 7 månader har jag nu börjat igen, och det känns helt okey. Kommer försöka spela iaf 2 timmar/dag och gå upp till nl50 när jag känner att jag hittat mitt spel och har en rulle på minst 750$.

 

Målet är att spela in så pass mkt så jag kan följa med en vän ut och resa i höst, bla till vegas. Kommer behövas ca:5k$ plus lönen jaf får från att arbeta.

 

Mitt spel ska i grunden vara TAG och jag måste hålla bort tilten om det här ska gå.

 

Grymt kul att börja spela igen, mitt nick kommer vara hemligt till en början.

 

Börjar klockan 14:00 idag med första grindpasset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerStars Spel #18******24: Holdem No limit ($0.10/$0.25) - 2008/07/13 - 09:57:07 (ET)

Bord 'Prokne' 6-max Plats #6 har knappen

Plats 2: Vtrain ($25.05 i marker)

Plats 3: jimmymb ($29.10 i marker)

Plats 4: henkiez ($27.05 i marker)

Plats 5: HERO ($49.85 i marker)

Plats 6: P.Stauch ($14.60 i marker)

Vtrain: lägger lilla mörken $0.10

jimmymb: lägger stora mörken $0.25

*** HÅLKORT ***

Utdelat till HERO [Qh Qd]

henkiez: lägger sig

HERO: höjer $1.25 till $1.50

P.Stauch: lägger sig

Vtrain: synar $1.40

jimmymb: lägger sig

*** FLOPP *** [Ts 2d 3d]

Vtrain: satsar $2.50

dreamtricks sätter sig ned vid bordet på plats #1

HERO: höjer $5 till $7.50

Vtrain: höjer $16.05 till $23.55 och är all-in

HERO:?

 

Ingen read på FI, bara att trycka!?

 

Ruskigt seg session. Kund inte vinna en hand. Ställde typ 3 ggr med 80% chans att vinna när floppen kommit, men inge fick stå :( två AK mot KJ och AK mot AQ ingen av dem fick stå heller.

 

sen torskade ´jag ett inköp det sista jag gjorde på ren tilt Kn-kn all in på låg flopp. Det är tilten som ställer till det. Måste lära mig spela robot poker. Funderar på att tighta till mig ytterligare tills jag fått upp rullen.

Dock så är det svårt att låta bli när kvaliten på pokerstars nl25 bord inte är hög.

 

Pause nu ett tag innan kvälls sessionen.

 

-drygt 2 inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
×
×
  • Skapa nytt...