Cosmo_Kramer Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Tjena, har börjat året med att lira ca 50st 5-seat SnGs på Redbet. Liret går bra men en sak förbryllar mig. Av någon anledning får jag alltid samma plats när jag anmäler mig till en SnG, börjar alltid i SB utom en gång då jag hamnade UTG. Spelade 10 HU i går också, samma sak här. Finner ingen logik i detta(fast det finns det säkert:-D ) Någon som vet eller har förslag vad det beror på? /cosmo Citera
SouthEast Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Spelar det nån roll om du sätter dig först eller sist, dvs anmäler dig först eller sist? Citera
Cosmo_Kramer Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 Spelar det nån roll om du sätter dig först eller sist, dvs anmäler dig först eller sist? Nej Citera
gdaily Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Har ingen aning om varför, men fortsätt spela H2H-SnG då, det måste vara en liten (*) fördel att ha lilla blinden (knappen) första handen (*) Mycket liten dock Citera
Cosmo_Kramer Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 Har ingen aning om varför, men fortsätt spela H2H-SnG då, det måste vara en liten (*) fördel att ha lilla blinden (knappen) första handen (*) Mycket liten dock Så det var därför jag vann de nio första:-D Citera
yberjonte Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Kan det vara så tokigt att ni placeras i bokstavsordning ? Har du samma namn som här ? Fast det låter ändå ganska otroligt att det skulle göra att du hamnar på sb varje gång.. Citera
Cosmo_Kramer Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 Kan det vara så tokigt att ni placeras i bokstavsordning ? Har du samma namn som här ?Fast det låter ändå ganska otroligt att det skulle göra att du hamnar på sb varje gång.. Har kollat det med. Svar: nej Citera
folder Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 Du har det ju relativt bra jämfört med han som alltid börjar med big blind. Citera
Recommended Posts