Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När jag har 4 bord uppe så tar klienten 80% av CPUn och när jag tar upp ett femte bord så klienten plötsligt slukat ALL cpu-kraft.

Har testat lite olika versioner på java men laggar lika mycket. Har nyaste java för tillfället.

Några tips förutom att formatera, defrag, söka spywares/virus??

Postad
Det är xxxxxxxstatistics.db filen som är boven. Ligger i \Resources\Databases\ .. deleta den med jämna mellanrum och du slipper lagget.

Räcker det med att trycka reset DB's i pokertracker?

Tyvärr så tror jag det laggar även om jag tar bort den... Lite mindre lagg dock..kanske..

• 2 weeks later...
Postad
Det är xxxxxxxstatistics.db filen som är boven. Ligger i \Resources\Databases\ .. deleta den med jämna mellanrum och du slipper lagget.

Det är Handhistoryfilen, jag brukar döpa om den när den nått ca 5MB för att spara hh'n till mitt PO. Det är ju f** otroligt att OG inte har kodat om sin statistikhantering för som sagt så tar den ju en massa cpu.

Postad
Det är Handhistoryfilen, jag brukar döpa om den när den nått ca 5MB för att spara hh'n till mitt PO. Det är ju f** otroligt att OG inte har kodat om sin statistikhantering för som sagt så tar den ju en massa cpu.

såg att min var på 160MB så jag kanske ska deleta den eller döpa om den ;-)